Popis kurzu
Školení je určené pro uživatele, kteří chtějí využít možností Office 365 pro efektivní spolupráci a komunikaci více uživatelů. Účastníci se zorientují v prostředí aplikace Teams, která je centrem pro týmovou spolupráci. Naučí se vytvářet vlastní týmy a diskuzní kanály, používat online schůzky, sdílet kalendář a kontakty a zjistí, jak propojit Teams s dalšími aplikacemi. Účastníci se zorientují v možnostech při ukládání a sdílení dat (OneDrive, SharePoint). Naučí se využít aplikaci Planner pro plánování a sledování práce v týmu. Zjistí, jak vytvářet formuláře v aplikaci Forms, formuláře sdílet a sbírat data od jednotlivých uživatelů. Účastníci se také seznámí s možnostmi aplikace Sway, která je určená pro přípravu různých typů prezentací, a aplikací SharePoint, Stream a Yammer.Cíle kurzu
Přijďte na školení Office 365 a začněte využívat možností online služby Office 365 na maximum.
Teams - týmová spolupráce
Ukládání a sdílení dat
Planner - plánování práce v týmu
Forms - formuláře
Sway - online prezentace
Další aplikaceObsah kurzu
- Teams - týmová spolupráce
- Centrum pro týmovou spolupráci
- Tvorba týmů, kanály a karty
- Online schůzky a komunikace
- Sdílení kalendáře a kontaktů
- Propojení s ostatními aplikacemi
- Ukládání a sdílení dat
- Ukládání dat (OneDrive)
- Sdílení dokumentů (SharePoint)
- Historie verzí a obnovení souborů
- Planner - plánování práce v týmu
- Úkoly a kontejnery
- Sledování plnění úkolů
- Zobrazení plánu v kalendáři
- Forms - formuláře
- Tvorba a formátování formuláře
- Možnosti sdílení
- Sběr a vyhodnocování dat
- Sway - online prezentace
- Vytvoření struktury obsahu
- Šablony a styly
- Sdílení prezentace
- Další aplikace
- SharePoint - firemní intranet
- Stream - sdílení videí v rámci firmy
- Yammer - firemní sociální síť
Návaznosti
SharePoint pro tvůrce obsahu intranetu