Popis kurzu
Školení je určené pro všechny, kdo chtějí získat rychlý přehled o možnostech marketingu na internetu. Posluchači se seznámí se základními pojmy a technologiemi při tvorbě a návrhu správného webu. Zjistí, jaké možnosti marketingu jim internet nabízí. Seznámí se se základními pojmy v oblasti SEO vyhledávání. Zjistí, jak lze ovlivnit vyhledatelnost. Posluchači se seznámí s možnostmi proklikových kampaní (PPC kampaní) a s doporučeními pro vytváření efektivních PPC kampaní. Posluchači zjistí, jaké analytické nástroje mohou využívat a naučí se orientovat ve statistice návštěvnosti webových stránek. Na závěr se posluchači seznámí s možnostmi marketingu na sociálních sítích.Cíle kurzu
Internet
Internet jako reklamní médium
SEO - optimalizace vyhledatelnosti
Kontextová reklama
Analytické nástroje
Sociální sítěObsah kurzu
- Internet
- základní pojmy: síť, webový server, webové stránky, vyhledávače
- technologie při vytváření webových stránek
- Internet jako reklamní médium
- katalogy
- banery
- organické vyhledávání
- PPC - prokliková reklama
- zboží, slevy
- sociální sítě
- pokročilé cílení
- SEO - optimalizace vyhledatelnosti
- co ovlivňje vyhledatelnost
- triky pro lepší vyhledatelnost
- struktura a obsah webu
- zpětné odkazy
- SEO nástroje
- Kontextová reklama
- PPC kampaně
- zásady pro PPC kampaně
- pojmy v oblasti PPC kampaní
- Google AdWords, Sklik
- Analytické nástroje
- základní pojmy při analýze návštěvnosti
- Google Analytics
- co sledovat ve statistikách
- Sociální sítě
- princip sociálních sítí
- možnosti využití sociálních sítí pro marketing
Studijní materiály
naše učební materiály v ceněNávaznosti
PPC reklama základní, SEO optimalizace pro vyhledávače, Google Analytics úvod, Marketing na Facebooku