Popis kurzu
Školení je určené pro webdesignery, pracovníky z oblasti marketingu a reklamy, majitele webů a e-shopů. Školení je zaměřené na vyhodnocení návštěvnosti a reklamních kampaní pomocí nástrojů Google Analytics. Školení je určené pro začínající nebo mírně pokročilé uživatele Google Analytics. Posluchači se naučí založit účet na Google Analytics, vhodně nastavit sledování svého webu a nastavit přístupová práva pro různé uživatele. Posluchači porozumí pojmům používáných v Google Analytics, seznámí se s přednastavenými reporty a naučí se jim porozumět a správně interpretovat. Naučí se zjistit odkud návštěvníci přichází na jejich web, jak se na webu chovají a odhalit slabá místa jejich webu.Cíle kurzu
Google Analytics
Účet na Google Analytics
Reporty
Sledování reklamních kampaní
Zlepšení webu na základě vyhodnocení výsledků statistikObsah kurzu
- Google Analytics
- k čemu slouží Google Analytics
- vysvětlení pojmů používaných v Google Analytics
- Účet na Google Analytics
- založení účtu
- nastavení sledování webových stránek
- nastavení přístupů pro různé uživatele
- prostředí Google Analytics
- Reporty
- sledování a vyhodnocení návštěvnosti
- informace o návštěvnících
- zdroje návštěvnosti
- chování návštevníků
- klíčová slova
- konverze
- Sledování reklamních kampaní
- nastavení sledování reklamních kampaní
- vyhodnocení PPC reklamy v Google Analytics
- propojení s Google Adwords
- návratnost reklamních kampaní
- Zlepšení webu na základě vyhodnocení výsledků statistik
- příklady doporučených úprav webu na základě výsledků statistiky
- odhalení slabých míst webu
Návaznosti
Google Data Studio, Google Analytics pokročilý