Základy marketingu

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity (předchozí).
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde
  • Akce

  • Typ akce:
    kurz
  • Vedeno v jazyce:
    česky
  • ID akce:
    3893836
  • Místo konání

  • Region:
    Praha
  • Adresa:
    Karlovo nám. 325/7, 128 01 Praha 2
  • Termín

  • Doba trvání:
    2 dny
  • Počet vyučovaných hodin:
    12
Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde

Popis kurzu Základy marketingu

Úvod
Marketingový přístup musí převládat v činnostech každé firmy. Zákazník má totiž na trhu stále silnější pozici a jen ten, kdo se orientuje v jeho potřebách a přáních, může dlouhodobě prosperovat. Potřebujete i Vy získat ucelenou orientaci v marketingu? Tento kurz Vám umožní získat a uplatňovat základní marketingové znalosti vedoucí k úspěšnému působení Vaší firmy na trhu.

Cíle
Vytvořit si povědomí o důležitosti marketingového řízení pro úspěšné působení firmy na trhu. Aplikovat nabyté marketingové znalosti do každodenní praxe. Rozlišit jednotlivé nástroje marketingového mixu a uvědomit si jejich vzájemnou vazbu. Být aktivním článkem marketingově řízené firmy.

Obsah
Podstata marketingového přístupu. Analytická činnost v marketingu. Marketingové cíle a strategie. Marketingový mix a jeho prvky (5P). Trendy současného marketingu.

Metodika
Interaktivní výklad s diskuzí, brainstorming, modelové situace, cvičení.

Určeno
Pracovníkům marketingu i ostatních útvarů organizace, kteří potřebují získat základní orientaci a ucelený přehled o oblasti marketingu. Všem, kteří si chtějí osvojit marketingový přístup k podnikání.

Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde