Popis kurzu
Jste menší nebo začínající firma a nechcete investovat příliš do své IT infrastruktury? Chcete používat vyspělé nástroje pro týmovou spolupráci? Pak je právě G Suite (dříve Google Apps) pro vás. Na školení získáte obecný přehled o všech nástrojích, které jsou v G Suite zahrnuté, a zjistíte, v čem je podobné a v čem se liší G Suite a Office 365.Cíle kurzu
Zjistěte, jaké možnosti vám přináší G Suite (dříve Google Apps) - komunikaci, sdílení a spolupráci.
Představení G Suite
Týmová komunikace
Kalendář Google
Dokumenty GoogleObsah kurzu
- Představení G Suite
- výhody a nevýhody
- porovnání s MS Office
- cenové podmínky
- off-line přístup k informacím
- Týmová komunikace
- email (Gmail / Inbox)
- chat / videochat (Hangouts)
- Kalendář Google
- schůzky
- sdílení projektových kalendářů
- publikování kalendářů
- mobilní přístup
- Dokumenty Google
- Dokumenty
- Tabulky
- Prezentace
- import / export
- spolupráce online
- Google Weby