Cíle kurzu
Zjistíte, jak jste nastaveni vy, kde se komunikačně a lidsky vzájemně míjíte a kde si naopak můžete hodně dát, naučit se a vzájemně si pomoci. Už se tak lehce enecháte vtáhnout do hádky, pochopíte souvislosti a principy rozdílné komunikace u svých kolegů, partnerů.
Poznáte a pochopíte, jaký typ osobnosti jste vy a jaký typ osobnosti je člověk, který stojí před vámi a zrovna na vás křičí. A co když budete tentokrát reagovat jinak?Určeno pro
NeuvedenoObsah kurzu
• základní rozdělení typologie osobnosti, charakter a temperament člověka a jak vše ovlivňuje naši komunikaci,
• předcházení konfliktům,
• využití znalostí typologie osobnosti v interpersonálních vztazích,
• slabé a silné stránky jednotlivých typů osobnosti, praktické poznatky,
• proč se lidé hádají, nenaslouchají, poroučejí, ignorují nebo neustále jen mluví,
• na co si mám dát pozor, kde jsem zranitelný,
• jak vést úspěšný dialog a dosáhnout svého cíle,
• proč vadíte kolegovi a on vadí vám; proč vám jeden kolega je ochoten naslouchat, zatímco druhý na vás křičí,
• výsledek jednání WIN – WIN (vítěz-vítěz),
• cesty k zachování důstojnosti na obou stranách.