Úvod
Zaměstnanci v podniku skrývají velký a v podstatě nekonečný potenciál. Pokud je tento potenciál vhodně nasměrován, podnik může mnohem snadněji překonat překážky a snadněji dosahovat stanovených cílů. Pro vzdělávání a rozvoj pracovníků je důležité stanovit jednotná pravidla a metodologické postupy pro tvorbu analýz vzdělávacích potřeb, definovat vzdělávací potřeby, sestavit plány, stanovit postup realizace a organizace vzdělávání, a především měřit a vyhodnocovat vzdělávání a rozvoj pracovníků v praxi. Je důležité též měřit dopad vzdělávání a rozvoje do výsledků jednotlivců, týmů a podniku jako celku. V tomto kurzu bude demonstrováno, jak lze v praxi takový systém vytvořit, a to vše samozřejmě s podporou moderních, digitálních nástrojů a možností, které sebou v posledních letech přinášejí nové technologie.
Cíle
Absolventi kurzu budou schopni uplatnit aktuální trendy ve vzdělávání, obohatit firemní vzdělávací systém o více motivující metody rozvoje, analyzovat a identifikovat potřeby vzdělávání a rozvoje pro různé cílové skupiny a tvořit plány vzdělávání, realizovat vzdělávací aktivity, vyhodnocovat efektivitu vzdělávacích aktivit, měřit výsledky vzdělávání a rozvoje.
Obsah
Rozvoj lidských zdrojů nabývá stále více na aktuálnosti. Člověk jako největší bohatství, které firma má – práce s lidmi přináší konkurenční výhodu. Jak je efektivně rozvíjet zaměstnance a využívat nové trendy ve vzdělávání. Identifikace vzdělávacích potřeb a plánování vzdělávání pracovníků. Metody a formy rozvoje, jejich použitelnost a účinnost za využití aktuálních trendů. Analyzujete vzdělávací potřeby pomocí on-line nástrojů. Hodnocení vzdělávacího programu. Personalista jako interní trenér, lektor.
Metodika
Interaktivní výklad s diskuzí, testy, cvičení, řešení modelových situací.
Určeno
Pracovníkům, kteří jsou odpovědni za organizaci vzdělávacích programů a všem manažerům, kteří se podílejí na stanovování osobního rozvoje svých podřízených.