Na tomto kurzu Vás naučíme univerzální techniky zvládání konfliktů, jež lze snadno aplikovat při komunikaci na pracovišti, s obchodními partnery, v osobním životě. Dozvíte se, jak lépe zvládat konfrontaci a pochopit druhou stranu, posílíte své neverbální i slovní dovednosti. Absolventi kurzu jsou schopni snáze zvládat konflikty, dosáhnout dohody a eliminovat negativní dopady „nedořešených“ konfliktů. Kurz je určen pro všechny, kteří cítí, že ve svém okolí mají konflikty s negativním dopadem na pracovní výkon, osobní vztahy apod. a kteří chtějí toto změnit k lepšímu.
- Vymezení konfliktu, jeho průběh a možnosti jeho přerušení
- Vymezení konfliktu, jeho průběh a možnosti jeho přerušení
- Rozpoznávání varovných signálů před možným konfliktem
- Povaha interpersonálního konfliktu
- Komunikace v konfliktu
- Přístupy k agresivnímu, pasivnímu a manipulativnímu jednání
- Modelové situace, příklady z praxe