Tvorbu kancelářského prostoru za nás často zajišťují interiéroví architekti. Facility manažeři však musí být těmto architektům partnery. Musí být schopni zadat architektovi relevantní požadavky na pracoviště. Pokud facility manažer rozumí problematice pracovního prostředí, je pro architekta obrovským přínosem. Výsledný kancelářský prostor pak přináší radost nejen facility manažerovi a managementu společnosti, ale zejména je přínosný pro pohodlí zaměstnance a jeho výkon.
Často si neuvědomujeme, na co vše je potřeba “dát pozor”, když se připravuje, a hlavně realizuje stěhování. Je dobré být připraven a vědět, co vše se může přihodit a jak tomu předcházet.
Pracovní prostor významně ovlivňuje výkonnost a pohodu pracovníka. Forma a vzhled kanceláře se postupně vyvíjela od samostatných kanceláří přes zcela velkoplošné kanceláře až k dnešním flexibilně sestavovaným prostorám. V rámci semináře si projdeme základní typy kanceláří, jejich výhody a nevýhody, seznámíme se s tím, jak kanceláře (ale i průmyslové pracoviště) ovlivňují naše výkony. V krátkém bloku budete seznámeni s možnostmi a riziky, které přináší stěhování (získáte poznatky jak “ohlídat” stěhovací společnost). V hlavním bloku se seznámíte se základními parametry pracovišť (hygienickými, fyzikálními, estetickými atd.). Prakticky si pak vyzkoušíte alespoň základní rozvržení pracovní prostory administrativního patra modelové budovy.
Tento seminář je součástí rekvalifikačního kurzu facility manažera (5. den), lze ho však absolvovat i samostatně.
Copyright © 2024 IVITERA a.s. Veškeré články, infomace a materiály publikované na serveru EduCity (předchozí) nesmějí být dále šířeny, kopírovány nebo v jakékoli podobě publikovány bez svolení společnosti IVITERA a.s.