Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete
zde Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete
zde Určeno pro obchodní zástupce, manažery pro klíčové zákazníky, obchodní manažery, prodejce.
Cíl: Naučit se efektivně vyjednávat se stávajícími zákazníky prostřednictvím e-mailu či telefonu a správným způsobem oslovovat zákazníky nové.
Obsah:
* Základy vyjednávání obecně
* Kdy volit distanční (telefonický, e-mailový) způsob vyjednávání, kdy je nutné vyjednávání osobní
* Příprava na akviziční telefonát
* Kroky akvizičního telefonátu od překonání negativních postojů volaného po dosažení dohody
* Nejčastější chyby při akvizičním telefonátu a jak jim předcházet
* Umění zaujmout v prvních vteřinách telefonátu
* Zvládání námitek po telefonu a mailu
* Argumentace po mailu a telefonu
* Úskalí vyjednávání po telefonu a mailu
* Umění předejít nedorozumění a konfliktům
* Řešení konfliktů po telefonu
* Telefonická a e-mailová etiketa
Metody výuky: Výklad, příklady z praxe, modelové situace, samostatné úlohy.
Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete
zde Prosíme zmiňte EduCity
při kontaktování dodavatele
Adresa
Na Hřebenkách 2288/72, 150 00 Praha 5 Kontakty
-
Tel.:
261 212 833, 606 610 126
-
E-mail:
-
Web:
-
Kontaktní osoba:
klientský servis
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.