Určeno pro HR manažery, Training & Development manažery a specialisty vzdělávání. Tedy pro všechny, kteří mají zodpovědnost za zajištění efektivního a na strategii propojeného vzdělávání zaměstnanců.
Cíl:
* Naučíte se definovat cílové skupiny a jejich vzdělávací a rozvojové potřeby v návaznosti na strategii firmy
* Vyzkoušíte si, jak stanovit cíle a výstupy vzdělávacích akcí
* Obohatíte se o tipy a návody, jaké zdroje pro vzdělávání a rozvoj můžete využívat a jaké trendy ve vzdělávání panují
* Ujasníte si, jaká kritéria používat a dle čeho vybírat externího dodavatele
Obsah:
* Role HR pracovníků v procesu vzdělávání
* Propojení vzdělávání a firemní strategie, identifikace cílů z pohledu firemní strategie
* Jak nastavit a definovat cílové skupiny a jak provést analýzu jejich vzdělávacích potřeb
* Jak definovat cíle a výstupy vzdělávací akce
* Jaké nástroje vzdělávání a rozvoje máme k dispozici, aktuální trendy v rozvoji a vzdělávání, individuální vs. skupinové, osobní vs. virtuální, krátkodobé vs. dlouhodobé, apod.
* Výhody a nevýhody využívání externích a interních lektorů
* Dle čeho vybírat externí dodavatele, jak stanovit kritéria výběru
* Měření efektivnosti vzdělávacích a rozvojových akcí a jejich dopad do praxe
* Možné nástroje na zajištění propojení osvojeného do praxe
* Práce s talenty jako specifický dlouhodobý rozvojový program
Metody výuky: Teorie, diskuze, individuální a skupinová práce, best practices, případové studie.