Reklama se ziskem pro neziskovky - jak si budovat image na veřejnosti

Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde
  • Lektor

  • Popis
    Vít Baloušek
  • Místo konání

  • Region:
    Praha
  • Adresa:
    Praha
Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde

Popis kurzu Reklama se ziskem pro neziskovky - jak si budovat image na veřejnosti

Tipy a triky pro marketing neziskových a charitativních organizací – jak se obejít bez dotací

I nízkonákladová reklama funguje!

Jak se osvobodit od grantů a dotací a dosáhnout nezávislosti!

„Nejvytrvalejší a nejnaléhavější otázka života zní: Co děláš pro druhé?“
Martin Luther King Jr.

Neziskové organizace zajišťují nezbytné služby pro celou společnost – ovšem veřejnost ne vždy správně rozumí tomu, co dělají. Víte, jak využít nejnižší možný rozpočet na reklamní aktivity a dosáhnout nejvyššího možného efektu? Reklama "pro dobrou věc" přináší prospěch celé společnosti, a navíc řada firem si je vědoma své společenské odpovědnosti a zároveň využívá charitu a sponzoring pro budování své image a public relations…
Co Vám seminář přinese – na co se soustředíme
* Získáte konkrétní návody, jak mediálně zviditelnit svůj dobrý záměr
* Jak se dá využít on-line komunikace a Internetový marketing
* Poznáte, jak si získat důvěru veřejnosti
* Rady a návody pro ty, kdo mají omezený rozpočet na své reklamní a komunikační aktivity
* Pochopíte, jak oslovit novináře a vytvářet správně public relations nejen na sociální síti Twitter
Obsah semináře – co se společně naučíme
Strategie je základem úspěchu
* Jednotná strategie komunikace a proč je důležitá
* Co vše patří do komunikační strategie a PR strategie
* Jak pochopit strategii svého sponzora:
posice značky – unikátnost je základem komunikace
* Jaká je struktura – jak psát strategie
Umění být kreativní, umění správně zaujmout ihned
* Role kreativity aneb umění zaujmout na první pohled
* Příběh a storytelling – umění konsistentní komunikace
* Co je to jednotná komunikační linka
* Síla visuálu – visualisace sdělení
* Spojení textu a obrazu
* Kreativita a její techniky – zdroje inspirace
* Vymýšlení nápadů – idea making od konceptu po realizaci
Tvorba reklamy krok za krokem
* Interní procesy – tým, který tvoří komunikaci
* Výběr cílové skupiny a jak ji pochopit
* Jaká media jsou nejvíce efektivní
* Jak komunikují ostatní neziskové organizace – místo na trhu
Role P.R.
* Co zajímá novináře
* Jak navazovat a budovat vztahy s novináři
* Jak psát tiskové zprávy
* Kde publikovat a jak psát novinové články
On-line komunikace - tvorba atraktivního obsahu
* Jak využít své web stránky a zlepšit uživatelskou přívětivost
* Definujte si cíle svého webu a konverze
* Jak a proč napojit svůj web na sociální sítě
* Jak dělat e-mailing a tvořit newslettery ve věku GDPR
* Jak provést SEO a přivést návštěvníky na svůj web
* Content marketing – jak tvořit a sdílet obsah webu
* Proč je důležitá sekce Novinky/Aktuality na webu
Na co si dávat pozor
* Kde se nejvíce ztrácí čas, energie a finance při tvorbě reklamy
* Jak nepoškodit důvěru sponzora a veřejnosti – transparentní a srozumitelné komunikace odpovídajícím jazykem
* Krizová komunikace - jak ji zvládnout
* Nebezpečí na sociálních sítích
* Jak zabránit úniku dat – Internetové hrozby
Metody a techniky školení – orientace na aplikaci do praxe
* Budete společně s lektorem a ostatními účastníky školení hledat prostor pro praktickou aplikaci přímo pro svou značku – provedete stručnou analýzu své vlastní komunikace
* Individuální přístup ke každému účastníkovi
* Aplikace na segment podnikání daného účastníka
* Aktivní trénink
* Výklad obohacený příklady z praxe
* Klademe důraz na osobní zážitek
* Praktická cvičení pro osvojení daného tématu, kde získáte okamžitě zpětnou vazbu od lektora i od účastníků školení
* Vzájemná interaktivní diskuse účastníků, kde si vyměňují své zkušenosti
Referenční projekty - realizace kampaní a poradenství:
* Neziskovky.cz
* Ministerstvo obrany České republiky – neziskové aktivity
* Sociální služby pro seniory Ledax
* Dům kultury Akord, Ostrava, dk-akord.cz
* Pomoc studentům na VŠCHT
* Pomoc handicapovaným díky asistenčním psům pestraspolecnost.cz
* Inovacentrum ČVUT, inovacentrum.cvut.cz
* Klášter dominikánů, jilji.cz
* Nadace na podporu Tibetu, potala.cz
* Rozvoj osobnosti, avaloka.cz
* Klášter karmelitek, cestanahoru.org
* Časopis Nový prostor, novyprostor.cz
* Kampaň na podporu záchrany šelem u nás ve spolupráci s Ministerstvem pro životní prostředí, orangefactory.cz
* Nezisková kavárna, jinakava.cz
* Podpora mládeže a kybernetická bezpečnost Bílý lev, https://www.bilylev.eu/
Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde

Kontaktovat firmu - Verlag Dashöfer, nakladatelství, s.r.o.

Váš email:
Váš dotaz:
Kontrola proti spamu. Kolik je pět a jedna ? Součet zapište číslicemi.

Dodavatel veřejného kurzu

Verlag Dashöfer, nakladatelství, s.r.o.

Prosíme zmiňte EduCity
při kontaktování dodavatele

Adresa

Evropská 423/178, 160 41 Praha 6

Kontakty


*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.