Ing. Josef Kadlec <p>Josef Kadlec patří mezi první LinkedIn headhuntery v Evropě, kteří první rozpoznali skrytou sílu tzv. pasivních talentů. Jako absolvent Fakulty jaderné a fyzikálně inženýrské na ČVUT v Praze a softwarový inženýr najatý mezinárodní společností, založil svoji IT personální agenturu a později také vzdělávací společnost.</p> |
Romana Martincová
Jan Klusoň
Toto školení Vám pomůže obsadit více pozic a získat výhodu nad Vaší konkurencí v oblasti náboru. Dostanete do své výzbroje nástroje a myšlení marketérů k tvorbě kampaní na jednotlivé pozice, ale i k tvorbě celkového brandu společnosti.
Cíle kurzu:
Lektoři:
Romana Martincová
- HR & Employer Branding Manager ve společnosti L’Oréal
- Úspěšná konzultantka a lektorka v oblasti candidate management experience
- Ambasadorka inovativního myšlení a podnikatelského ducha v oblasti HR
Josef "josé" Kadlec
- První LinkedIn Certified Professional-Recruiter v CEE
- Nekonvenční IT headhunter a Recruitment Architect
- Zakladel personální agentury GoodCall a Recruitment Academy
- Autor knihy People as Merchandise: Crack the Code to LinkedIn Recruitment
Jan Klusoň
- Proud Chief a spoluzakladatel kariérního showroomu Proudly
- Úspěšný Employer Branding evangelist a public speaker
- Inovátor v komunikaci a vnímání HR marketingu a Employer Brandu v ČR
Obsah kurzu:
Modul 1 - Úvod do HR marketingu a employer brandingu
- Jaká je aktuální situace na pracovním trhu
- Vztah mezi talent sourcingem a employer brandingem
Modul 2 - Strategický employer branding
- Analýza složité situace na českém talentovém trhu
- Je employer branding řešením? Co můžeme očekávat do budoucna?
- Co potřebuji vědět a znát předtím, než se pustím do práce
- Jaké jsou nejčastější chyby v ČR
- Employer branding postavený na datech
- Postup a jednotlivé kroky strategického budování employer brandingu
- Employer Value Proposition (EVP)
- Aktivace
- Case studies a praxe z ČR i ze světa
Modul 3 - Práce s konkrétními nástroji pro employer branding a HR marketing
- Vztah mezi employer brandingem a personal brandingem
- Které kanály je potřeba udržovat pro efektivní tvorbu brandu
- Tvorba, správa a analýza obsahu na sociálních sítích i mimo ně
- Pravidla práce s obsahem na sociálních sítích - LinkedIn, Facebook, Twitter, Instagram a další
- Nástroje pro automatizaci úkolů spojených se správou obsahu
- Analýza úspěšnosti obsahu a konkrétních kanálů jako LinkedIn firemní stránky, Facebook stránky a další
- Práce s placenou reklamou na sociálních sítích i mimo ně (PPC reklama)
- Další marketingové nástroje, které využijete v HR marketingu
- Jak vypadá budoucnost budování brandu společnosti, a které technické "vychytávky" můžete použít již nyní?
Modul 4 - Praktická aplikace brandu zaměstnavatele v praxi
- Employer Brandingu ve společnosti L’Oréal: Jaká je image firmy coby zaměstnavatele lokálně i mezinárodně se dozvíte spolu se SWOT analýzou a statistikami
- Přístup firmy L’Oréal k Employer Brandingu - EVP, spolupráce lokální i mezinárodní, spolupráce HR v interní i externí komunikaci, využití sociálních sítí, ukázky konkrétních kampaní a projektů
- Příklady lokálních aktivit podporujicích značku zaměstnavatele společnosti L’Oréal - pohled do vnitřního procesu tvorby strategie od postupu realizace, vyhodnocení prvních výstupů, představení dalšího vývoje, získané zkušenosti i ponaučení
Cena:
- 9 800 Kč bez DPH (50% sleva za druhého účastníka z jedné společnosti)
Cílová skupina:
- Recruiteři, headhunteři, HR zaměstnanci a kdokoliv řešící nábor pracovníků
- Pracovníci HR marketingu, marketingu, komunikace a PR
- CEO a majitelé firem
Copyright © 2024 IVITERA a.s. Veškeré články, infomace a materiály publikované na serveru EduCity (předchozí) nesmějí být dále šířeny, kopírovány nebo v jakékoli podobě publikovány bez svolení společnosti IVITERA a.s.