Recruitment & HR Marketing: Techniky budování značky zaměstnavatele v praxi

Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde
  • Lektor

  • Popis
    Ing. Josef Kadlec Ing. Josef Kadlec
    <p>Josef Kadlec patří mezi první LinkedIn headhuntery v Evropě, kteří první rozpoznali skrytou sílu tzv. pasivních talentů. Jako absolvent Fakulty jaderné a fyzikálně inženýrské na ČVUT v Praze a softwarový inženýr najatý mezinárodní společností, založil svoji IT personální agenturu a později také vzdělávací společnost.</p>

    Romana Martincová

    Jan Klusoň

  • Místo konání

  • Region:
    Praha
  • Adresa:
    Recruitment Academy, Palác Koruna (4.patro), Václavské náměstí 846/1, 110 00 Praha 1
  • Termín

  • Doba trvání:
    1 den
  • Počet vyučovaných hodin:
    6
Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde

Popis kurzu Recruitment & HR Marketing: Techniky budování značky zaměstnavatele v praxi

Toto školení Vám pomůže obsadit více pozic a získat výhodu nad Vaší konkurencí v oblasti náboru. Dostanete do své výzbroje nástroje a myšlení marketérů k tvorbě kampaní na jednotlivé pozice, ale i k tvorbě celkového brandu společnosti.

 

Cíle kurzu:

  • Definovat strategii vlastního employer brandingu
  • Maximalizovat využití marketingových nástrojů v HR
  • Podpořit recruitment posílením brandu společnosti
  • Snížit náklady na nábor využitím vlastních sil v náboru
  • Získat rozhodující výhodu nad konkurencí zlepšením technik v oblasti HR marketingu
  • Zlepšit efektivitu a úspěšnost náboru a vyhledávaní lidí na těžko obsaditelné pozice
  • Rozšířit množství relevantních kandidátů a kompenzovat nefungující náborové kanály

 

Lektoři:

 

Romana Martincová

- HR & Employer Branding Manager ve společnosti L’Oréal
- Úspěšná konzultantka a lektorka v oblasti candidate management experience
- Ambasadorka inovativního myšlení a podnikatelského ducha v oblasti HR

 

Josef "josé" Kadlec

- První LinkedIn Certified Professional-Recruiter v CEE
- Nekonvenční IT headhunter a Recruitment Architect
- Zakladel personální agentury GoodCall a Recruitment Academy
- Autor knihy People as Merchandise: Crack the Code to LinkedIn Recruitment

 

Jan Klusoň

- Proud Chief a spoluzakladatel kariérního showroomu Proudly
- Úspěšný Employer Branding evangelist a public speaker
- Inovátor v komunikaci a vnímání HR marketingu a Employer Brandu v ČR

 

Obsah kurzu:


Modul 1 - Úvod do HR marketingu a employer brandingu

- Jaká je aktuální situace na pracovním trhu
- Vztah mezi talent sourcingem a employer brandingem

 

Modul 2 - Strategický employer branding

- Analýza složité situace na českém talentovém trhu
- Je employer branding řešením? Co můžeme očekávat do budoucna?
- Co potřebuji vědět a znát předtím, než se pustím do práce
- Jaké jsou nejčastější chyby v ČR
- Employer branding postavený na datech
- Postup a jednotlivé kroky strategického budování employer brandingu
- Employer Value Proposition (EVP)
- Aktivace
- Case studies a praxe z ČR i ze světa

 

Modul 3 - Práce s konkrétními nástroji pro employer branding a HR marketing

- Vztah mezi employer brandingem a personal brandingem
- Které kanály je potřeba udržovat pro efektivní tvorbu brandu
- Tvorba, správa a analýza obsahu na sociálních sítích i mimo ně
- Pravidla práce s obsahem na sociálních sítích - LinkedIn, Facebook, Twitter, Instagram a další
- Nástroje pro automatizaci úkolů spojených se správou obsahu
- Analýza úspěšnosti obsahu a konkrétních kanálů jako LinkedIn firemní stránky, Facebook stránky a další
- Práce s placenou reklamou na sociálních sítích i mimo ně (PPC reklama)
- Další marketingové nástroje, které využijete v HR marketingu
- Jak vypadá budoucnost budování brandu společnosti, a které technické "vychytávky" můžete použít již nyní?

 

Modul 4 - Praktická aplikace brandu zaměstnavatele v praxi

- Employer Brandingu ve společnosti L’Oréal: Jaká je image firmy coby zaměstnavatele lokálně i mezinárodně se dozvíte spolu se SWOT analýzou a statistikami
- Přístup firmy L’Oréal k Employer Brandingu - EVP, spolupráce lokální i mezinárodní, spolupráce HR v interní i externí komunikaci, využití sociálních sítí, ukázky konkrétních kampaní a projektů
- Příklady lokálních aktivit podporujicích značku zaměstnavatele společnosti L’Oréal - pohled do vnitřního procesu tvorby strategie od postupu realizace, vyhodnocení prvních výstupů, představení dalšího vývoje, získané zkušenosti i ponaučení

 

Cena:

- 9 800 Kč bez DPH (50% sleva za druhého účastníka z jedné společnosti)

 

Cílová skupina:

- Recruiteři, headhunteři, HR zaměstnanci a kdokoliv řešící nábor pracovníků
- Pracovníci HR marketingu, marketingu, komunikace a PR
- CEO a majitelé firem

Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde

Kontaktovat firmu - Recruitment Academy

Váš email:
Váš dotaz:
Kontrola proti spamu. Kolik je dvě a šest ? Součet zapište číslicemi.

Dodavatel veřejného kurzu

Recruitment Academy

Prosíme zmiňte EduCity
při kontaktování dodavatele

Adresa

Václavské náměstí 1, 11000 Praha 1

Kontakty


*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.