Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete
zde Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete
zde Žijeme v době, kdy se recenze šíří na internetu rychlostí blesku a osloví stovky a tisíce spotřebitelů. Recenze zákazníků jsou dnes rozhodující pro nákupní rozhodnutí dalších zákazníků. Poznejte, jak přímo ovlivnit dobré jméno své firmy a značky v konkurenčním prostředí!
Určeno pro
* Marketingové manažery a brand manažery, majitele firem
* Pracovníky a specialisty v odděleních marketing, obchod a komunikace, PR
* Obchodní manažery a vedoucí obchodního oddělení
* Zadavatele a tvůrce reklamy a marketingové komunikace
* Reklamní, komunikační agentury, grafická studia a kreativní shopy
Cíl:
* Poznáte, jak systematicky podporovat spokojenost zákazníků a motivovat je k sepsání recenzí
* Pochopíte, jak nastavit interní procesy pro komunikaci se zákazníky
* Zjistíte, jaké formy obsahu a content marketingu lze dnes využít při tvorbě recenzí
Obsah:
* Marketingová komunikace a orientace na zákazníka – content marketing
* Výzkum důvodů spokojenosti a nespokojenosti zákazníků – jak interpretovat data
* Recenze jako základ prezentace firmy na trhu
* Jedinečná zkušenost zákazníka neboli customer experience
* Reference na firemním webu
* Recenze na Google firmy
* Recenze na Facebooku
* Tripadvisor a Booking – specifika komunikace
* Jak předejít negativní recenzi od zákazníka – jak řešit včas problém zákazníka
* Jak motivovat zákazníky pro tvorbu kladných recenzí
Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete
zde Prosíme zmiňte EduCity
při kontaktování dodavatele
Adresa
Na Hřebenkách 2288/72, 150 00 Praha 5 Kontakty
-
Tel.:
261 212 833, 606 610 126
-
E-mail:
-
Web:
-
Kontaktní osoba:
klientský servis
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.