Interaktivní workshop s praktickými příklady a tréninkem, nejenom pro asistentky a asistenty, sekretářky, recepční, hostesky, vedoucí kanceláří, kurz ocení i vedoucí síťových provozoven anebo pracovníci za přepážkou. Dozvíte se, jak fungují média a co mohou chtít po vašich šéfech nebo tiskových odděleních vaší firmy, připravíte se na situace, kdy se i vy osobně můžete setkat s dotazy médií a zažijete, jaké to je stát před kamerou.
- Public Relations (PR)
- Public Relations (PR)
- Sdělovací prostředky
- Hlavní pravidla komunikace s médii
- Píšeme si s redakcí
- Novinář „na drátě“ – co mám dělat?
- Reportéři v naší kanceláři
- Když nastanou problémy
- Tisková informace aneb „press release“
- Akce pro zástupce médií
- Vybrané rétorické techniky
- Praktické úkoly a cvičení