Určeno pro: asistentky / recepční obchodních společností či úřadů, které si chtějí zlepšit své znalosti a dovednosti ve vedení kanceláře a komunikaci s kolegy a klienty, mají zájem stát se profesionálem při poskytování podpory kolegům a vytváření stabilního zázemí společnosti.
Kurz je určen pro omezený počet účastníků.
Cíl: • zvýšit profesionalitu pracovníků • posílit povědomí účastníků o významu a postavení asistentky / recepční v rámci společnosti • zvýšit kvalitu poskytovaných služeb a prezentování standard společnosti • zlepšit komunikační dovednosti v telefonickém i osobním kontaktu s interním i externím klientem s ohledem na charakter práce asistentky/ recepční • získat znalosti a dovednosti pracovníka, který je podporou společnosti • osvojit si základy společenské etikety jako součást profesionálního přístupu ke klientům a prezentace společnosti • naučit se řešit některé nestandardní situace bez emocí a se zachováním profesionálního přístupu
Program semináře: