Ing. Robert Němeček V obchodu se pohybuji od roku 2002 a za tu dobu jsem měl nespočet příležitostí zjistit, že na prvním místě jsou vždy potřeby zákazníka. Snažím se být proto našim zákazníkům partnerem v hledání, v jasné specifikaci nejen vzdělávacích potřeb a následně v samotné realizaci kurzů či konzultací. S pomocí řady nástrojů, které máme k dispozici, a s týmem kvalitních profesionálů, který stojí za mnou, jsme schopni identifikovat prostor pro rozvoj, následně jej realizovat a vyhodnotit. |
Bez telefonu se dnes v prodeji neobejdete, a to nejen při navazování nových kontaktů, ale zároveň i při řešení standardních požadavků vašich klientů. Lze dnes prodat produkt či službu po telefonu? Co udělat pro to, abych byl při prodeji po telefonu co nejúspěšnější. Máte dostatek zkušeností s obtížnějšími situacemi při telefonátu se zákazníkem?
Obsah:
Rozsah: 2 dny