
Volně navazuje na dvoudenní seminář Marketing ve farmacii. Praktický průvodce plánováním, tvorbou a realizací marketingové kampaně a sestavení marketingového plánu.
09:00 – 10:15 – Úvod - Představení účastníků, vymezení zájmových oblastí, stanovení cílů (I. Borský)
10:15 – 10:45 – přestávka
10:45 – 12:00 – Fáze farmaceutické marketingové kampaně a jejich obsah (I. Borský)
12:00 – 13:00 – oběd
13:00 – 14:15 – Analýza a interpretace historických dat a informací (H. Valerián)
14:15 – 14:45 – přestávka
14:45 – 16:00 – Plánování a stanovování dílčích cílů (I. Borský)
16:00 – 16:15 – Přestávka
16:15 – 17:00 – Individuální konzultace, řešení příkladových situací
09:00 – 10:15 – Shrnutí 1. dne, stanovení dalšího postupu (I. Borský)
10:15 – 10:45 – přestávka
10:45 – 12:00 – Testování návrhu kampaně, úpravy a příprava školení (L. Borská)
12:00 – 13:00 – oběd
13:00 – 14:15 – Školení, uvedení kampaně do praxe a průběžné sledování (L. Borská)
14:15 – 14:45 – přestávka
14:45 – 16:00 – Stanovení ukazatelů úspěšnosti a jejich průběžné monitorování (I. Borský)
16:00 – 16:15 Přestávka
16:00 – 17:00 – Individuální konzultace, řešení příkladových situací
17:00 – 17:30 – Celkové shrnutí pracovního semináře