Příprava farmaceutické marketingové kampaně

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity (předchozí).
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
  • Akce

  • Typ akce:
    kurz
  • Vedeno v jazyce:
    česky
  • ID akce:
    1710882
  • Lektor

  • Popis
    Informace je přístupná pouze registrovaným uživatelům EduCity Registrujte se hned!
  • Místo konání

  • Region:
    Praha
  • Adresa:
  • Termín

  • Doba trvání:
    2 dny

Popis kurzu Příprava farmaceutické marketingové kampaně

Volně navazuje na dvoudenní seminář Marketing ve farmacii. Praktický průvodce plánováním, tvorbou a realizací marketingové kampaně a sestavení marketingového plánu.

Program:

DEN 1

09:00 – 10:15 – Úvod - Představení účastníků, vymezení zájmových oblastí, stanovení cílů (I. Borský)
10:15 – 10:45 – přestávka
10:45 – 12:00 – Fáze farmaceutické marketingové kampaně a jejich obsah (I. Borský)
12:00 – 13:00 – oběd
13:00 – 14:15 – Analýza a interpretace historických dat a informací (H. Valerián)
14:15 – 14:45 – přestávka
14:45 – 16:00 – Plánování a stanovování dílčích cílů (I. Borský)
16:00 – 16:15 – Přestávka
16:15 – 17:00 – Individuální konzultace, řešení příkladových situací

DEN 2

09:00 – 10:15 – Shrnutí 1. dne, stanovení dalšího postupu (I. Borský)
10:15 – 10:45 – přestávka
10:45 – 12:00 – Testování návrhu kampaně, úpravy a příprava školení (L. Borská)
12:00 – 13:00 – oběd
13:00 – 14:15 – Školení, uvedení kampaně do praxe a průběžné sledování (L. Borská)
14:15 – 14:45 – přestávka
14:45 – 16:00 – Stanovení ukazatelů úspěšnosti a jejich průběžné monitorování (I. Borský)
16:00 – 16:15     Přestávka
16:00 – 17:00 – Individuální konzultace, řešení příkladových situací
17:00 – 17:30 – Celkové shrnutí pracovního semináře