Cíle kurzu
Od dobrého manažera se očekává téměř nemožné: manažer musí výborně ovládat svoji profesi i dobře vést své podřízené. Měl by si také udržet otevřenost k představám svých zákazníků, vnímavost k potřebám svých podřízených a to vše úspěšně sladit s požadavky vedení firmy.
V mnoha situacích tak čelí protichůdným přáním, které provázejí silné emoce.Určeno pro
Seminář je určen všem manažerským pozicím.Obsah kurzu
• jak komunikovat emočně zabarvené informace: nepříjemné zprávy, kritiku apod.,
• produktivní oceňování, pochvala a hodnocení,
• jak nejvhodněji reagovat na pracovní chyby v týmu,
• jak reagovat na podřízeného v záchvatu vzteku – praktické nácviky,
• jak jako manažer nepodlehnout negativním emocím a stresu v personálně komplikovaných situacích,
• komunikace s podřízeným v dlouhodobé emoční nepohodě provázené smutkem a dlouhodobým poklesem výkonu,
• jednání s týmem v období změn ve firmě,
• co je míněno pojmem emoční kultura a v čem je pro manažera výhodné, aby ji u svých podřízených podporoval a pěstoval.
Seminář je veden prakticky – teoretická doporučení budou vždy doplněna nácvikem komunikace v konkrétních emočně zátěžových situacích.Poznámka
Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.