Ing. Robert Němeček V obchodu se pohybuji od roku 2002 a za tu dobu jsem měl nespočet příležitostí zjistit, že na prvním místě jsou vždy potřeby zákazníka. Snažím se být proto našim zákazníkům partnerem v hledání, v jasné specifikaci nejen vzdělávacích potřeb a následně v samotné realizaci kurzů či konzultací. S pomocí řady nástrojů, které máme k dispozici, a s týmem kvalitních profesionálů, který stojí za mnou, jsme schopni identifikovat prostor pro rozvoj, následně jej realizovat a vyhodnotit. |
Pravidelně se setkáváme se situacemi, kdy jsme vystaveni nutnosti reagovat přiměřeně na chování druhých lidí. Jde o jednání jak s ostatními kolegy ve firmě, tak samozřejmě i o komunikaci s vašimi zákazníky. Často potřebujeme říct svůj názor, dohodnout se nebo prostě jen říci ne. Co tedy udělat pro svůj pozitivní přístup k ostatním? Jak zvládnout asertivitu jako svůj životní styl? Co vše vám asertivní přístup může přinést?
Obsah:
Rozsah: 2 dny