Politický marketing a volební kampaň

  • Místo konání

  • Region:
    Praha
  • Adresa:

Popis kurzu Politický marketing a volební kampaň

JAK OSLOVIT POTENCIÁLNÍ VOLIČE? JAK NAČASOVAT VOLEBNÍ KAMPAŇ?
JAK KOMUNIKOVAT S VEŘEJNOSTÍ A MÉDII?

SEZNAMTE SE S POLITICKÝM MARKETINGEM A MANAGEMENTEM A BUĎTE PŘIPRAVENI.

CÍL

Seznámit účastníky s pravidly a zásadami politického marketingu a PR, naučit je orientovat se v přípravě, načasování a strategii (volebníkampaně, poznat základní odborné pojmy a jejich nástroje včetně tvorby komunikačního scénáře a vytváření politických a společenských strategií. V praktické části tohoto speciálního školení se bude řešit, jak získávat znalosti a dovednosti, jak oslovit potenciální voliče, ale také jak budovat dobré jméno a udržovat dobrou pověst, jak komunikovat s veřejností a médii a odstranit potenciální chyby a nešvary v (politické) komunikaci.

URČENO

začínajícím a potenciálním politikům na komunální, krajské i celostátní úrovni, členům volebního týmu, tiskovým mluvčím, politickým kandidátům, lobbistům, vyjednavačům, zájemcům o práci ve veřejné správě, ale i řídícím pracovníkům ad. 
Vhodné individuálně nebo pro skupinu spolupracovníků - termín na vyžádání.

OBSAH   

(individuálně – na míru)

  • Principy politického PR - zlatá pravidla, praxe, omezení, co rozhodně nedělat
  • Politický a volební marketing – postup práce
  • Tvorba informační kampaně a vhodné prezentace vč. komunikačního scénáře
  • Organizace a management kampaně
  • Oslovování a práce s voličem
  • Media management a reputation management, budování vztahů s médii
  • Spin doctoring a informační lobbing
  • Osobní prezentace v praxi
  • Rétorika a neverbální komunikace lídra  
  • Správná argumentace a úspěšné přesvědčování       
  • Prevence a obrana proti slovní manipulaci
  • Krizová komunikace a možnost návazných tréninků      

METODY A FORMY

Interaktivní výuka - komentovaný výklad a moderovaná diskuse, praktická cvičení, případové studie a modelové situace;  individuální konzultace a výukové bloky v délce 4-6 hodin dle dohody

LEKTOR

Politolog, působí jako politický a komunikační analytik a odborný konzultant. Poradce politických představitelů a ministrů, v ČR i v cizině. Specializuje se na komunikační analýzy a politické strategie, politický a komunikační management, eliminaci a prevenci manipulace, public affairs a komunikace veřejných korporací a institucí. Pedagogicky působí na několika vysokých školách a odborných institutech.

Objednat účast na kurzu - Politický marketing a volební kampaň
Máte-li dotaz kontaktujte dodavatele kurzu.
Jméno:
Společnost:
Pozice ve firmě:
Text:
Počet účastníků (číslo):
E-mail:
Telefon:
Ulice:
Město:
IČ:
PSČ:
DIČ:
Kontrola proti spamu. Kolik je deset a osm ? Součet zapište číslicemi.

Vyplněním formuláře poskytuji správci webu společnosti IVITERA a.s., Kafkova 16, 160 00 Praha, souhlas se zpracováním svých osobních údajů v nezbytném rozsahu za účelem zaslání vyžádané informace o nabídce vzdělávacích akcí společností IVITERA a.s. a pro zpřístupnění těchto údajů k zaslání vyžádané informace vhodným vzdělávacím společnostem. To vše v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

Souhlas poskytuji dobrovolně na dobu neurčitou. Zároveň prohlašuji, že mnou uvedené údaje jsou pravdivé. Souhlas může být kdykoli odvolán.

Správce prohlašuje, že bude zpracovávat údaje v souladu s platnou právní úpravou a pouze k účelům, ke kterým mu byl poskytnut souhlas.

Odesláním formuláře souhlasím s obchodními podmínkami

*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.