Katarína se specializuje na srozumitelné a čtivé texty. Jako copywriterka působila v agentuře i korporaci. Má bohaté zkušenosti s psaním textů pro velké společnosti jako ČSOB, UPC, Mattoni, ale i menší klienty a startupy.
Kurz probíhá přes internet.
Díky Praktickému kurzu web copywritingu máte možnost procvičit si tvorbu různých typů propagačního obsahu. Ke každému textu získáte komentář a zpětnou vazbu lektora. Texty můžete psát přímo pro své stránky, nebo pro zadaný projekt fiktivní firmy. Každopádně výsledky uplatníte v praxi. Kurz probíhá přes internet.
Kurz probíhá na dálku a je rozdělen do 7 kroků, během nichž učastníci vytváří texty buď pro vlastní (firemní) stránky nebo pro fiktivní projekt. Od lektora získávají zpětnou reakci, upozornění na nedostatky a náměty na další vylepšení. Komunikuje se přes e-mail nebo přes diskusní fórum na stránkách kurzu. Součástí kurzu je možnost dalších osobních konzultací k textům u nás v Dobrém webu. Tvorbu textů pro 7 oblastí máme naplánovánu přibližně na 1 měsíc, ale účastníci mohou pracovat svým tempem.
Školení doporučujeme zejména pro: tvůrce webového obsahu, marketingové pracovníky, správce internetových projektů. zástupce webdeveloperských studií a pro všechny, kdo chtějí psát ve větším než malém množství.
Hodit se vám budou základy copywritingu, které probíráme na školení web copywritingu.
Školení vhodná pro marketingové pracovníky, obchodníky, manažery, grafiky, kodéry, prográmátory, analytiky, informační architekty. Školí se optimalizace pro vyhledávače (SEO), správa PPC kampaní, použitelnost a přístupnost webu, vyhodnocování statistik návštěvnosti, internetový marketing pro e-shopy, marketing v sociálních sítí a další.