Úvod
Většina obchodníků je zvyklá na přítomnost jedné nebo dvou osob během obchodního jednání. Jiná situace je, když mají obchodníci předstoupit před větší auditorium. Musí se vypořádat s různými otázkami – jak se pohybovat, ke komu mluvit, jaké použít pomůcky, jak prezentaci strukturovat apod. V kurzu mají možnost naučit se pod vedením praxí prověřených lektorů postup úspěšné obchodní prezentace.
Cíle
Pochopit, v čem spočívá úskalí prezentace větší skupině lidí. Naučit se klíčové dovednosti potřebné pro přípravu a realizaci správné obchodní prezentace. Seznámit se se současnými trendy v obchodních prezentacích.
Obsah
Základní zásady obchodní prezentace. Jak zaujmout účastníky prezentace. Příprava obchodní prezentace. Prezentační strategie – průběh prezentace. Jak zahájit a zakončit prezentaci. Tipy a triky k náročným prezentacím.
Metodika
Interaktivní výklad s diskuzí, cvičení, hraní rolí, modelové situace, skupinové hodnocení.
Určeno
Všem obchodníkům, kteří v rámci obchodní činnosti předstupují před menší či větší skupiny osob a musí je přesvědčit o výhodnosti prezentovaného řešení.