Osobní značka je pro vás důležitá, ale představa televizního rozhovoru nebo tiskové konference vás děsí?
Připravíme vás na ně. Mluvit s médii není snadné. Je potřeba umět předat klíčové sdělení rychle, jasně a výstižně. Smyslem mediálního tréninku je připravit vás na osobní setkání s novináři, abyste dokázali reprezentovat firmu i sebe v audiovizuálních médiích nebo na tiskové konferenci.
Kurz je určen:
- manažerům, kteří musejí a chtějí zastupovat svou organizaci v médiích, ale obávají se neočekávaných situací
- začínajícím zaměstnancům externí komunikace
- dalším zájemcům, kteří chtějí proniknout do tajů médií a mediální komunikace
Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás:
- pochopíte, jak média fungují a co vám kolegové z public relations mohou a nemohou zajistit
- uvědomíte si, jak pracovat s různými médii a různými cílovými skupinami
- naučíte se lépe formulovat svoje myšlenky
- získáte tipy a náměty, jak zvládnout rozhovor v rádiu, v televizi nebo po telefonu
- zlepšíte svou práci s hlasem, mimiku, gestikulaci, řeč těla
- budete připraveni zvládnout rizika, která na vás při komunikaci s novináři číhají