Master of Business Administration (MBA)

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity (předchozí).
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
  • Akce

  • Typ akce:
    kurz
  • ID akce:
    491169
  • Místo konání

  • Region:
    Praha
  • Adresa:
    José Martího 2, Praha 6
  • Termín

  • Od – do:

  • Doba trvání:
    více než 5 dní
  • Cena *

  • Cena:
    100 000 Kč
  • Popis ceny:

Popis kurzu Master of Business Administration (MBA)

Studijní program Master of Business Administration (MBA) je koncipován jako magisterský ve standardní délce studia 2 roky s oborovými specializacemi (Marketing, Management lidských zdrojů, Finance) v kombinované formě studia.

Studium je orientováno na uchazeče usilující o další zvyšování profesních kvalifikačních předpokladů pro svůj odborný rozvoj, a to v návaznosti na doplnění svých stávajících oborově odlišných znalostí o manažersko - ekonomické vzdělání.

V průběhu studia oboru student absolvuje šest studijních modulů, každý se třemi povinnými předměty ukončenými písemnou zkouškou. Studijní modul je ukončen seminární prací. Studium je ukončeno závěrečnou zkouškou z podnikového managementu, oborové specializace a obhajobou diplomové práce.

Student pro postup do vyššího ročníku nemusí uzavírat akademický rok složením všech dílčích zkoušek a seminárních prací pro daný akademický rok, ale musí dodržet logickou posloupnost, respektive vazbu pro vybrané studijní moduly. V posledním ročníku student absolvuje finální modul (seminář ke zkouškám a diplomový seminář, jehož výstupem je diplomová práce).

Předměty

Typově jsou předměty členěny na předměty teoretického základu (základní moduly) a oborového základu (moduly oborového základu), kdy oborová specializace studenta je profilována na základě diplomové práce.

Základní moduly (ZM) moduly seznamují se základními aspekty fungování ekonomických subjektů ve vazbě na charakteristiky jejich prostředí, při současném zvládnutí základních analytických a metodologických postupů. Moduly oborového základu (MOZ) představují základ věcné problematiky oboru a východisko oborové specializace.

Kombinace studijních předmětů mezi jednotlivým trimestry respektuje jejich obsahové návaznosti. Poslední trimestr studia zahrnuje finální modul (seminář ke zkouškám a diplomový seminář), spolu s ukončením studia závěrečnou zkouškou a obhajobou diplomové práce.

Studijní moduly

Nabízené předměty jsou obsahově rozděleny do (metodologicky, respektive předmětově příbuzných) šesti studijních modulů (Vstupní modul, Podnikový management, Manažerská ekonomika a finance, Řízení lidských zdrojů, Marketingové prostředí, Podnikový management II), na které navazuje vypracování souvisejících seminárních prací. Návaznosti a souvislosti jednotlivých předmětů jsou následně promítnuty do struktury a časového plánu studia (specifikováno v podrobných anotacích).