Pro koho je kurz vhodný:
- Pro všechny, kteří chtějí získat znalosti a dovednosti z oblasti marketingu
- Pro všechny, kteří chtějí získat novou profesní kvalifikaci v oboru marketing
- Pro začátečníky
- Pro ty, kteří již mají zkušenosti z oboru marketing a potřebují si doplnit vzdělání
- Pro nezaměstnané evidované na úřadu práce, kteří chtějí najít uplatnění v novém oboru
Vstupní předpoklad: Znalosti anglického jazyka na úrovni „mírně pokročilý".
Co Vám kurz přinese:
- Kurz Vás provede oblastí marketingu a reklamy a poskytne Vám přehled o jejich základních metodách a principech.
- Sestavíte si vlastní komunikační kampaň a marketingový výzkum.
- Budete rozvíjet své komunikační dovednosti.
- Získáte znalosti, rady a tipy od profesionálů, kteří Vám předají své zkušenosti z oboru.
- Budete mít k dispozici e-learning, který Vám umožní zopakovat si probranou látku a usnadní Vám přípravu na závěrečnou zkoušku.
- Naučíte se novou a zajímavou profesi.
- Získáte Osvědčení o rekvalifikaci a Osvědčení o profesní kvalifikaci.
Kurz se skládá z tematických celků:
1) Marketing v dnešním světě
- Co je marketing: význam a cíle, potřeby, přání, poptávka, tržní nabídka, směna, vztahy a trhy
- Marketing management: řízení poptávky, budování vztahů se zákazníky
- Marketingový proces: strategie, plánování, marketingový mix, SWOT analýza, kontrola
- Podnikatelské koncepce
2) Marketingové prostředí
- Dodavatelé, marketingoví zprostředkovatelé, zákazníci, konkurenti
- Analýza konkurence, konkurenční strategie
3) Produktová strategie, cena, distribuce
- Značka a její použití
- Produkty
- Cenotvorba - obecné postupy tvorby cen
- Distribuce - tvorba distribučního systému
- Velkoobchod, maloobchod
4) Marketingová komunikace
- Marketingová komunikace
- Reklama, podpora prodeje a public relations
- Osobní prodej a přímý marketing
- Komunikační kampaň
5) Komunikační dovednosti
- Pravidla mluveného projevu, která fungují
- Komunikace z pohledu psychologie
- Komunikace verbální a neverbální
- Řeč těla
- Komunikace v týmu
- Prezentace
6) Internetový marketing
- Hlavní pilíře internetového marketingu
- Chování uživatelů na Internetu
- Internetová reklama
- Proces tvorby webových stránek
- PPC kampaně, sociální sítě a další možnosti propagace na Internetu
7) Marketing v médiích mimo oblast Internetu
- Off-line komunikace
- Sdělovací prostředky
- Tištěná reklama, její komunikace a tvorba
8) Řízení projektů
- Základy projektového řízení
9) Marketingový výzkum
- Techniky výzkumu
- Informace - jejich získávání, třídění, využívání
- Marketingový dotazník - tvorba, vyhodnocení a prezentace výsledků
10) Obchodní angličtina
- Já a moje firma
- Každodenní komunikace
- Obchodní jednání
Studijní materiály:
Uvědomujeme si, že studijní materiály umožňují studentům více se věnovat výuce a procvičování probírané látky. Proto náš tým lektorů připravil "na míru" pro tento kurz skripta k výuce.
E-learning:
- Posluchači kurzu mají k dispozici zdarma e-learning.
- Obsahuje materiály, které Vám umožní zopakovat si látku z výuky a otestovat své znalosti.
- Usnadní Vám přípravu na závěrečnou zkoušku.
- Ovládání e-learningu je velmi jednoduché a jeho používání není pro posluchače povinné.
Doklad o absolvování:
- Osvědčení o rekvalifikaci akreditované MŠMT ČR
- Osvědčení o profesní kvalifikaci nahrazující školní vzdělání v oboru
Studijní oddělení:
- Studijní oddělení je k dispozici posluchačům kurzů i zájemcům o výuku každý všední den od 8:00 do 16:30 hodin. Zkušený personál Vám rád dopoví na Vaše dotazy a poradí s výběrem kurzu. Tel. čísla: 775 583 697, 605 403 895. E-mailová adresa: info@sluzbyapodnikani.cz