MARKETING, REKLAMA A KOMUNIKACE - ON-LINE KURZ se získáním profesní kvalifikace

  • E-KURZ
Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde
  • Místo konání

  • Region:
    Praha
  • Adresa:
  • Termín

Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde

Popis e-kurzu MARKETING, REKLAMA A KOMUNIKACE - ON-LINE KURZ se získáním profesní kvalifikace

V tomto on-line kurzu získáte ucelený přehled z oblastí marketing, reklama a komunikace. Kurz obsahuje témata: marketingové koncepce, marketingový mix, marketingový výzkum, produktová strategie, budování značky, cena a cenotvorba, tvorba marketingové komunikace, komunikační mix, firemní styl, marketingový plán, analýza SWOT. Sestavíte si vlastní marketingový výzkum.

Pro koho je kurz vhodný:

  • Pro všechny, kteří chtějí získat znalosti a dovednosti z oblastí marketing, reklama, komunikace.
  • Pro všechny, kteří chtějí získat novou profesní kvalifikaci v oboru marketing.
  • Pro začátečníky.
  • Pro ty, kteří již mají zkušenosti z oborů marketing a reklama a potřebují si doplnit vzdělání.
  • Pro podnikatele a manažery, kteří se chtějí naučit rozvíjet marketingové aktivity své firmy / organizace.
  • Všem, kteří marketing, reklamu a komunikaci chtějí studovat on-line.

Co všechno se naučíte:

  • Základy marketingu: Naučíte se například – co je to marketingový mix, produktová strategie, podnikatelská koncepce, firemní styl a také jak používat SWOT analýzu a sestavit marketingový plán.
  • Marketingový výzkum: V průběhu kurzu si otestujete vlastní marketingový výzkum.
  • Komunikační dovednosti: Naučíte se pravidla efektivní komunikace.
  • Naučíte se novou a zajímavou profesi.

Obsah kurzu:

On-line kurz se skládá z 11 odborných celků.

  1. Úvod do marketingu a marketingová koncepce
  2. Marketing management
  3. Marketingový proces
  4. Produktová strategie
  5. Cena a distribuce
  6. Marketingová komunikace
  7. Marketingový plán
  8. Firemní styl a design, vizuální tvář firmy
  9. Firemní komunikace
  10. Marketingové informační systémy
  11. Marketingový výzkum

Čas:

  • Kurz si můžete objednat kdykoliv.
  • Sami si určíte kdy a odkud chcete studovat.
  • Sami si určíte tempo studia.

Vstupní podmínky:

  • Nemusíte mít žádné vstupní znalosti marketingu, reklamy a komunikace.
  • Podmínkou pro závěrečnou zkoušku je věk nad 18 let.

Zkouška:

  • Součástí  kurzu je zkouška profesní kvalifikace.
  • Tato zkouška se skládá prezenčně v našem vzdělávacím centru.
  • Absolvováním zkoušky získáte novou kvalifikaci pro práci v oboru marketing.
  • Obdržíte Osvědčení o získání profesní kvalifikace Specialista marketingu, které nahrazuje školní vzdělání v daném oboru.

Na závěr:

  • Po zásluze odměna ve formě Osvědčení o získání profesní kvalifikace Specialista marketingu, které nahrazuje školní vzdělání v daném oboru.
Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde