Marketing na sociálních sítích pro neziskové organizace Aneb jak na sociálních sítích zviditelnit charitu a sponzoring

Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde
  • Lektor

  • Popis
    Vít Baloušek
  • Místo konání

  • Region:
    Praha
  • Adresa:
    Praha
Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde

Popis kurzu Marketing na sociálních sítích pro neziskové organizace Aneb jak na sociálních sítích zviditelnit charitu a sponzoring

Pomůžeme Vám zviditelnit Vaši neziskovou organizaci na sociálních sítích.

„Sociální sítě fungují jako zesilovač. Pokud je váš produkt či služba dobrá, chováte se slušně k zákazníkům a opravdu se chcete dále zlepšovat a rozvíjet, je to ten nejlepší nástroj.“ Peter Hermann

Uživatelé sociálních sítí rádi podpoří dobré projekty, pokud na ně komunikace neziskovek působí skutečně přesvědčivě a dostanou jasné argumenty, proč má smysl pomáhat.

Lidé podle výzkumů tráví stále více času každý den na sociálních sítích – v ČR vede stále Facebook, dále Instagram a YouTube. Samozřejmě i Twitter lze využít pro specifické komunikační účely. Mladí lidé věří v autenticitu a vybírají si firmy podle toho, jak se chovají odpovědně!

V kurzu zjistíte, jaké sociální sítě si pro komunikaci vybrat, jak a na čem postavit úspěšnou komunikaci na sociálních sítích a jak budovat dobré jméno své neziskové organizace a její důvěryhodnost pro potenciální sponzory a dárce.

Pochopíte, na čem v praxi postavit svou obsahovou strategii – jaký obsah uživatelé nejvíce sdílí a co jsou nynější trendy na trhu. Poznáte, jak s malým rozpočtem dosáhnout velkých výsledků v propagaci své značky a svých projektů…

Cíle a přínosy – co se naučíte

„Společensky odpovědný marketing bývá někdy nazýván jako osvícený marketing. Osvícený v tom, že si firma, která ho praktikuje, dobře uvědomuje svou službu společnosti. Pakliže neplní tuto funkci a zanedbává výše zmíněná hlediska, přestává být pro společnost prospěšná a tudíž potřebná“. Tomáš Barčík
* Objevíte, jakou strategii je dobré zvolit pro zviditelnění své neziskové organizace na sociálních sítích
* Dozvíte se aktuální světové trendy – kam směřuje vývoj ve světě i u nás v oblasti komunikace charity a sponzoringu
* Inspirujete se pro obohacení komunikační strategie své značky a uvědomíte si specifika komunikačního tonu a stylu na sociálních sítích
* Získáte přehled o důležitých sociálních sítích a jejich využití pro vytváření dobrého jména své značky
* Objevíte principy, jak vytvářet a sdílet atraktivní a unikátní obsah, který zaujme publikum na první pohled
* Naučíte se vyhnout chybám při komunikaci na sociálních sítích a předejít krizové komunikaci

Budete společně s lektorem a ostatními účastníky školení hledat prostor pro praktickou aplikaci přímo pro svou značku – provedete stručnou analýzu své vlastní komunikace na sociálních sítích

Tematický obsah semináře

1) Komunikační strategie značky – storytelling

Jak vytvořit srozumitelnou komunikační strategii – slovník cílové skupiny

Jak vyprávět příběh, aby oslovil publikum – struktura

Jaké sociální sítě vybrat – jak dosáhnout zásah cílové skupiny

Změřte svůj vliv na sociálních sítích – vhodné nástroje

2) Nová media - nové způsoby komunikace

Změna životního stylu a změna komunikačních modelů – vybrané cílové skupiny podle věku a jejich hodnoty

Cíle, které lze a nelze dosáhnout – proč to děláte?

Kdo jsou brand ambassadoři a kdo nejsou

3) Tvorba obsahu krok za krokem

Kdo je kdo v týmu

Infografika, video, prezentace…

Grafický design příspěvků je důležitý – jak vybrat vhodný software

Co má cílová skupina udělat? Výzva k akci je důležitá!

4) Jak podpořit svou komunikaci – důležitá role zaměstnanců a podporovatelů

Na co si dát pozor – ohrožení kredibility značky

Jak zapojit do hry své zaměstnance – sdílení obsahu je základem úspěchu

Změna a nastavení interních procesů – podněty pro obsah

5) Facebook – nový životní styl nejen pro mladé

Data a čísla

Tipy, rady a triky jak se zviditelnit na síti Facebook – co psát, kdy a jak

Jak tvořit svůj osobní profil, aby odpovídal cílům komunikace

Principy tvorby obsahu na firemní stránce – jak být atraktivní

Placená reklama – unikátní možnosti přesného zacílení

6) LinkedIn – medium odborné komunikace

Propagace své organizace

Kredibilita – osobní profil na LinkedIn

Tvorba firemního profilu

Odborné skupiny na LinkedIn – jak je využít a čeho se vyvarovat

7) Instagram – visuály se sdílejí!

Jeden obrázek je lepší než tisíc slov

Umění psát hashtagy

Placený obsah versus organický dosah

8) Twitter – ideální nástroj pro PR

Medium pro novináře, politiky a celebrity

Umění zkratky – práce textaře

Jak si získat novináře na svou stranu

9) Virální efekt a video marketing - YouTube a video svět

Jak dělat a nedělat virální video

Ukázky úspěšného video marketingu – inspirace

Jak vybrat dobrého dodavatele pro audiovisuální tvorbu

10) Rizika a souvislosti – na co si dávat raději pozor

Příklady selhání komunikace na sociálních sítích

Copyright – ochrana autorských práv

Rizika a ohrožení bezpečnosti, reálná hrozba?

11) Shrnutí – co můžeme aplikovat do své praxe

Metody a techniky
* Individuální přístup ke každému účastníkovi
* Aplikace na segment podnikání daného účastníka
* Aktivní trénink
* Výklad obohacený příklady z praxe
* Klademe důraz na osobní zážitek
* Praktická cvičení pro osvojení daného tématu, kde získáte okamžitě zpětnou vazbu od lektora i od účastníků školení
* Vzájemná interaktivní diskuse účastníků, kde si vyměňují své zkušenosti
Důležité:

Z důvodu nařízení Vlády ČR v souvislosti s epidemii covid -19 je maximální kapacita semináře omezena na 9 osob.
Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde

Kontaktovat firmu - Verlag Dashöfer, nakladatelství, s.r.o.

Váš email:
Váš dotaz:
Kontrola proti spamu. Kolik je sedm a sedm ? Součet zapište číslicemi.

Dodavatel veřejného kurzu

Verlag Dashöfer, nakladatelství, s.r.o.

Prosíme zmiňte EduCity
při kontaktování dodavatele

Adresa

Evropská 423/178, 160 41 Praha 6

Kontakty


*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.