První LinkedInem oficiálně certifikovaný profesionál ve střední a východní Evropě, Josef "josé" Kadlec, odhaluje své know-how, na kterém založil svoji současnou kariéru a spoluzaložil a vybudoval společnost více než 140 zaměstnancích. Tento kurz je profesní sítí LinkedIn a to z pohledu byznysu, prodeje, recruitmentu, ale i z pohledu budování osobní a firemní značky. José aktivně používá tuto síť již od roku 2006 a zní její veškeré aspekty velmi detailně a prakticky.
Josef "josé" Kadlec
- Nekonvenční headhunter a talent sourcing architect
- Zakladatel společností GoodCall a Recruitment Academy
- Autor knihy People as Merchandise: Crack the Code to LinkedIn Recruitment
- Instruktor video kurzu Recruitment Engineering a kurátor recruitment show Hireconomics
- První oficiálně certifikovaný LinkedIn recruiter ve střední a východní Evropě
Obsah kurzu
Modul 1 - LinkedIn: Úvod do profesních sociálních sítí
- Co je a co není LinkedIn
- Základní statistiky sociální sítě LinkedIn (LinkedIn Intelligence Report)
- LinkedIn versus Facebook versus ti další
- Význam sociálních sítí v moderním světě
- Legální obcházení limitů LinkedInu
Modul 2 - Social Selling: Prodej na LinkedInu
- Vyhledávání zákazníků na sociální síti LinkedIn
- Metody kontaktování zákazníků a zvyšování procenta jejich odpovědí
- Metody mezinárodního obchodu na LinkedInu
- Boolean logika, X-ray search a další praktiky moderního "salesáka"
- Techniky vyhledávání kontaktních e-mailů a telefonních čísel
Modul 3 - Social Media Recruitment: Nábor zaměstnanců na LinkedInu
- Jak vyždímat maximum z LinkedIn vyhledávače
- Které možnosti placených LinkedIn služeb jsou objektivně nejdůležitejší
- Kdy se vyplatí upgradovat na placený LinkedIn profil a kdy ne
- Jak obejít nebo bezplatně nahradit většinu placených LinkedIn služeb
- Jak vytvářet LinkedIn zprávy, které kandidáti nemohou ignorovat
- Jak odkrývat skryté a privátní LinkedIn profily potenciálních kandidátů
- LinkedIn pluginy, které vám usnadní a zefektivní denní rutinu talent sourcera nebo recruitera
- Jak automatizovat vyhledávání kandidátů na LinkedInu
Modul 4 - Branding: Jak si vyladit LinkedIn profil pro osobní i firemní obchodní cíle
- Definice obchodního osobního brandu aneb nemusíme být "youtubery"
- Osobní branding jako podceňovaný nástroj současného byznysu
- Techniky budování osobního brandu a nástroje pro denní použití
- Vztah mezi osobním a firemním brandem
- Analýza nejdůležitějších částí LinkedIn profilu
- Jaké jsou hlavní networking cíle na LinkedInu
- Jak efektivně zvýšit počet LinkedIn kontaktů bez zablokování účtu
- Jaké posty tvořit pro podporu budování osobní značky
Cíle kurzu
- Seznámit publikum s možnostmi sociální sítě LinkedIn a jak mohou tuto síť využít ke svému prospěchu
- Maximalizovat využití LinkedInu pro potřeby obchodu, prodeje, recruitmentu a budování osobního brandu
- Získat rozhodující výhodu nad konkurencí
- Aplikovat okamžité změny k progresivnímu využívání sociální sítě LinkedIn
- Získat praktické tipy, hacky a postupy aplikovatelné okamžitě v denní praxi
Každý účastník školení získá
- 4 hodiny unikátního školení od certifikovaného LinkedIn profesionála a ambasadora
- Doživotní e-mailovou podporu pro řešení individuálních problémů
- Aktualizovaný školící manuál
- 50% sleva na druhého účastníka z jedné společnosti
Cílová skupina
- Studenti, zaměstnanci, podnikatelé, živnostníci, manažeři a další
- Obchodníci, obchodní zástupci a reprezentanti, account a relationship manažeři, obchodní manažeři, ředitelé a členové boardů
- Recruiteři, headhunteři, HR zaměstnanci a kdokoliv řešící nábor pracovníků