Letní škola marketingu

Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde
  • Dodavatel

    Profil firmy na EduCity:
  • Akce

  • Typ akce:
    kurz
  • Vedeno v jazyce:
    česky
  • ID akce:
    3872411
  • Lektor

  • Popis
    Mgr. Leoš Bárta - byznysový stratég, marketingový konzultant, lektor
  • Místo konání

  • Region:
    Praha
  • Adresa:
    SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město
  • Termín

Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde

Popis kurzu Letní škola marketingu

Cíle kurzu

Pod vedením zkušeného marketéra se přiučíte mnoha marketingovým dovednostem: jak myslet marketingovým způsobem, tvořit vlastní strategii a řídit se jí, jak budovat a zhodnocovat vlastní značku, jak se odlišit od konkurence a získávat a udržovat zákazníky, jak prodávat marketingovým způsobem...a ještě mnohem víc.

Určeno pro

Neuvedeno

Obsah kurzu

1. modul:
8. 7. 2019
MODERNÍ PRINCIPY MARKETINGOVÉHO MYŠLENÍ A ŘÍZENÍ...ČEHOKOLI
Jak myslet marketingovým způsobem • jak se odlišit od konkurence • jak získávat nové zákazníky • jak zhodnocovat stávající klienty a pečovat o ně • jak se měnit v průběhu času • jak se na věc dívat očima zákazníka • jak udělat z firmy marketingově a prozákaznicky orientovanou společnost...která bude lepší než konkurence.

2. modul:
9. 7. 2019
TVORBA A ŘÍZENÍ ZNAČKY SMĚREM K ZÁKAZNÍKŮM I VLASTNÍMU PERSONÁLU
Tvorba značky • oživení již existující značky • značková identita a osobnost • logotyp, logo a značkový slogan • budování hodnoty značky • zavedení značky do vnitřní personální politiky • zavedení značky do vnější komunikační politiky firmy • dohled nad konzistencí značky •
co-branding aneb kooperace značek.

3. modul:
14. 7. 2019
TVORBA A REALIZACE MARKETINGOVÝCH STRATEGIÍ, PRODUKTŮ A SLUŽEB
Tvorba marketingové strategie firmy, organizace, týmu • strategické koncepty pro podporu produktu, služby, řešení • strategické koncepty pro různé cílové trhy, segmenty a skupiny • rozpracování strategického konceptu do taktického plánu • vznik a řízení marketingového oddělení.

4. modul:
15. 7. 2019
REALIZACE ÚČINNÉ PROPAGACE A KOMUNIKACE, PRÁCE S VEŘEJNÝM MÍNĚNÍM
Tvorba komunikační strategie • definování kreativního konceptu • základy marketingového a reklamního copywritingu • tvorba PR strategií • tvorba krizových komunikačních scénářů • briefing komunikační agentuře • řízení tendrů na komunikační agenturu • spolupráce s agenturou apod.

Poznámka

Samozřejmostí je osvědčení, občerstvení a podkladové materiály pro každého účastníka.

Letní škola marketingu je volný cyklus seminářů, které lze absolvovat i samostatně.
Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde

Kontaktovat firmu - 1. VOX a.s.

Váš email:
Váš dotaz:
Kontrola proti spamu. Kolik je devět a šest ? Součet zapište číslicemi.

Dodavatel veřejného kurzu

1. VOX a.s.

Prosíme zmiňte EduCity
při kontaktování dodavatele

Adresa

Senovážné náměstí 978/23, 110 00 Praha 1

Kontakty


*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.