Cíle kurzu
Dozvíte se, jak účinně "podržet" pověst vaší firmy v případě nenadálé negativní a pro firmu krizové události. Seznámíte se s možnými variantami, zákonitostmi i nástroji krizové komunikace. Naučíte se odolat tlaku, který se přenáší na celou firmu.
Získáte možnost jedné online konzultace zdarma po skončení semináře.Určeno pro
Tento seminář ocení každý, kdo se chce seznámit s pravidly krizové komunikace, tedy především:
• pracovníci tiskových oddělení, specialisté interní komunikace, specialisté marketingu, pracovníci personálního oddělení apod,
• manažeři firem, kteří potřebují mít připravené krizové PR.Obsah kurzu
• jak krizová událost ve firmě nejčastěji vzniká a komu hrozí,
• jak se účinně připravit: krizový audit, krizový scénář, krizový tým, plán, web,
• co dělat, když negativní událost propukne v celé své síle – jak přemýšlet a čeho se držet,
• typy negativních až opravdu krizových událostí, které mohou vaši firmu potkat,
• role zaměstnanců firmy při řešení krizové události,
• co se dá z negativní události vzít pro budoucí komunikaci a PR,
• firemní krizová komunikace v příkladech z bohaté praxe lektorky.Poznámka
Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.