PhDr. Peter Benkovič Konzultant, kouč a lektor společnosti 1. VOX a.s. Spolupracuje s velkými domácími i zahraničními společnostmi, kde pomáhá manažerům v profesním i osobnostním rozvoji. Jeho koncepce vychází z trojrole manažera jako leadera, manažera a kouče. Mimo to také učí manažery, jak umět dobře zaujmout příběhem (storytelling) a umění facilitace. |
Pochopíte podstatu psychologie přípravy a vedení akvizice.
Naučíte se prakticky pracovat se scénářem akvizičního volání potenciálnímu klientovi. Osvojíte si správné reakce na nezájem, odmítání či námitky klientů.
Zvládnete pracovat s odlišnými typy zákazníků při akvizici.
Zvýšíte svoji dovednost získávat co nejdříve souhlas klientů se schůzkou.
Workshop je veden nácvikovou formou, na reálných případech si s lektorem projdete nácvik situací, s nimiž se obchodníci při akvizicích setkávají.
Velký akcent je kladen na praxi a přenos do denní činnosti obchodníka.
Určeno všem začínajícím a mírně pokročilým obchodníkům, kteří potřebují rozšiřovat své portfolio klientů a zlepšit svoji akviziční činnost v prodeji.
• pravidla profesionální akvizice,
• psychologie práce při akvizici (eliminace strachu, eliminace obav z neúspěchu…),
• telefonní akvizice – jak vést evektivní hovor s potenciálním klientem,
• čemu se při telefonní akvizici vyhnout,
• obtížné situace při telefonní akvizici – trénink postupů pro jejich zvládnutí (odmítání, nezájem, pasivita, námitky..)
• příprava na akviziční schůzku,
• jak profesionálně vést první schůzku u potenciálního klienta,
• analýza potenciálního klienta: na co vše se ptát, typy otázek, oblasti pro analýzu.
Ukázky z praxe lektora po celou dobu semináře.
Poznámka: Můžete konzultovat vlastní zažité situace z prodeje.