Jak úspěšně oslovit nové klienty aneb Profesionální akvizice v praxi

Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde
  • Dodavatel

    Profil firmy na EduCity:
  • Akce

  • Typ akce:
    kurz
  • Vedeno v jazyce:
    česky
  • ID akce:
    4016850
  • Lektor

  • Popis
    PhDr. Peter Benkovič PhDr. Peter Benkovič

    Konzultant, kouč a lektor společnosti 1. VOX a.s.

    Spolupracuje s velkými domácími i zahraničními společnostmi, kde pomáhá manažerům v profesním i osobnostním rozvoji. Jeho koncepce vychází z trojrole manažera jako leadera, manažera a kouče. Mimo to také učí manažery, jak umět dobře zaujmout příběhem (storytelling) a umění facilitace.


    PhDr. Peter Benkovič- konzultant, kouč, lektor
  • Místo konání

  • Region:
    Praha
  • Adresa:
    SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město
  • Termín

Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde

Popis kurzu Jak úspěšně oslovit nové klienty aneb Profesionální akvizice v praxi

Cíle kurzu

Pochopíte podstatu psychologie přípravy a vedení akvizice.

Naučíte se prakticky pracovat se scénářem akvizičního volání potenciálnímu klientovi. Osvojíte si správné reakce na nezájem, odmítání či námitky klientů.

Zvládnete pracovat s odlišnými typy zákazníků při akvizici.

Zvýšíte svoji dovednost získávat co nejdříve souhlas klientů se schůzkou.


Workshop je veden nácvikovou formou, na reálných případech si s lektorem projdete nácvik situací, s nimiž se obchodníci při akvizicích setkávají.

Velký akcent je kladen na praxi a přenos do denní činnosti obchodníka.

Určeno pro

Určeno všem začínajícím a mírně pokročilým obchodníkům, kteří potřebují rozšiřovat své portfolio klientů a zlepšit svoji akviziční činnost v prodeji.

Obsah kurzu

• pravidla profesionální akvizice,

• psychologie práce při akvizici (eliminace strachu, eliminace obav z neúspěchu…),

• telefonní akvizice – jak vést evektivní hovor s potenciálním klientem,

• čemu se při telefonní akvizici vyhnout,

• obtížné situace při telefonní akvizici – trénink postupů pro jejich zvládnutí (odmítání, nezájem, pasivita, námitky..)

• příprava na akviziční schůzku,

• jak profesionálně vést první schůzku u potenciálního klienta,

• analýza potenciálního klienta: na co vše se ptát, typy otázek, oblasti pro analýzu.


Ukázky z praxe lektora po celou dobu semináře.

Poznámka: Můžete konzultovat vlastní zažité situace z prodeje.

Poznámka

Občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.
Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde

Kontaktovat firmu - 1. VOX a.s.

Váš email:
Váš dotaz:
Kontrola proti spamu. Kolik je deset a pět ? Součet zapište číslicemi.

Dodavatel veřejného kurzu

1. VOX a.s.

Prosíme zmiňte EduCity
při kontaktování dodavatele

Adresa

Senovážné náměstí 978/23, 110 00 Praha 1

Kontakty


*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.