Cíle kurzu
V průběhu semináře se naučíte v sobě rozvíjet a upevnit dovednosti ve vyjednávání. Poradíme vám, jak se dobře připravit na náročná jednání. Porozumíte způsobům zvládání krizových situací v jednotlivých částech vyjednávání. Budete se umět pohnout z „mrtvého bodu", naučíme vás se vypořádat s různými situacemi ve vyjednávání – námitkami, nesouhlasem, nátlakem, manipulací. Intenzivně budeme trénovat strategie a taktiky na vlastních situacích a názorně si ukážeme, jak účinně využívat vlastní styl vyjednávání.Určeno pro
Tento seminář je určen všem zaměstnancům, kteří ke své práci potřebují dovednosti profesionálního zvládání nepříjemných a krizových situací v komunikaci s klienty.Obsah kurzu
• jak krizové situace nejčastěji vznikají,
• námitky – pokročilé rozdělení,
• reakce na námitky – postupy a metody,
• fáze při řešení námitek,
• poznání taktik a manévrů druhé strany,
• psychická připravenost vyjednávače,
• rozpoznání signálů nátlaku a nastupující krizové situace,
• účinné metody eliminace nátlakových taktik,
• využití asertivity ve vyjednávání,
• efektivní metoda BATNA (Best Alternative To a Negotiated Agreement),
• zvládání stresu při vyjednávání,
• práce s vlastním stresem.
Seminář je veden intenzívní formou. Řešení modelových situací, hraní rolí, diskuze, rozbor situací.Poznámka
Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.