JAK MARKETINGOVÉ MYŠLENÍ MŮŽE ZLEPŠIT OBCHODNÍ VÝSLEDKY - 10 tipů marketingového odborníka

Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde
  • Lektor

  • Popis
    Vít BALOUŠEK, lektor a reklamní expert se zkušeností 25 let v marketingu, copywriter, konzultant a kreativní ředitel
  • Místo konání

  • Region:
    Praha
  • Adresa:
    120 00 Praha 2
  • Termín

  • Doba trvání:
    1 den
  • Počet vyučovaných hodin:
    8
Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde

Popis kurzu JAK MARKETINGOVÉ MYŠLENÍ MŮŽE ZLEPŠIT OBCHODNÍ VÝSLEDKY - 10 tipů marketingového odborníka

„Mezi neodmyslitelné trendy komunikace patří obsahový marketing. Podle průzkumu organizace eMarketer je dnes obsahový marketing nejvyšší prioritou pro celých 56 % firemních obchodníků!“

Obchodník může využít potenciál marketingových akcí na maximum, pokud ovšem ví, jak na to. Tento kurz odpoví na nejčastější mýty na téma porozumění a neporozumění mezi oddělením marketingovým a obchodním. Obchodník může výrazně zlepšit své obchodní výsledky díky úspěšné spolupráci s marketéry!

Určeno pro
* Specialisty na obchod a marketing
* Vedoucí oddělení marketingu, komunikace a obchodu
* Všechny obchodníky a manažery z oddělení obchodu
* Všechny marketéry a reklamní experty, kteří spolupracují s oddělením obchodu

Cíl:
* Poznáte klíčové principy marketingové komunikace, které obchodníkům přitáhnou ty pravé zákazníky
* Naučíte se, jak zlepšit spolupráci s marketéry a dosáhnout lepších obchodních výsledků
* Pochopíte, co dobrého může udělat marketing pro obchodníky
* Najdete kritické body spolupráce a poznáte řešení, jak jim předejít

Obsah:
* Prodává cena nebo značka? – marže na výrobku a značka
* Marketingové cíle a obchodní cíle – jak je správně nastavit
* Obsah prodává – umění zaujmout v době internetu a sociálních sítí
* Nákupní proces zákazníka a klíčová role obchodníka v budování image značky a firmy
* Spokojenost zákazníka – žijeme ve věku on-line referencí
* Jak zvýšit efektivitu práce – kritické body spolupráce marketing x obchod
* Kreativní myšlení jako inspirativní metodika práce
* Náklady na prodej a náklady na marketing – měření pomůže najít prostor pro úspory
* Jak chápat, co vlastně potřebuje a co chce zákazník – benefit
* Jak se neztratit na trhu – výrazná odlišnost od konkurence na první pohled
Shrnutí – marketing ve službách obchodu

Metody výuky:
* Individuální přístup ke každému účastníkovi
* Aplikace na segment podnikání daného účastníka
* Aktivní trénink
* Výklad obohacený příklady z praxe
* Klademe důraz na osobní zážitek
Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde

Kontaktovat firmu - STUDIO W

Váš email:
Váš dotaz:
Kontrola proti spamu. Kolik je šest a čtyři ? Součet zapište číslicemi.

Dodavatel veřejného kurzu

STUDIO W

Prosíme zmiňte EduCity
při kontaktování dodavatele

Adresa

Na Hřebenkách 2288/72, 150 00 Praha 5

Kontakty


*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.