Cíle kurzu
Získáte návody na rozmanité postupy, které využijete k dosažení shody v jednání s druhými. Najdete nové a účinné cesty pro jednání s lidmi na různých profesních i osobních úrovních.
Vaše reakce budou rychlejší a pro druhé srozumitelnější.Určeno pro
Seminář je určen všem, kteří jsou v každodenním kontaktu se zákazníky, kolegy či obchodními partnery a záleží jim na porozumění a dobrém výsledku při komunikaci s druhými.Obsah kurzu
• základní principy komunikace – co vše rozhoduje o srozumitelné komunikaci,
• komunikační mapy v našich hlavách,
• nejčastější chyby v komunikaci a co s tím v běžném životě dělat,
• jak komunikuje váš protějšek, co ho k tomu vede a co z toho vyplývá pro vás,
• naše komunikační bloky,
• jak přizpůsobit vaši komunikaci jazyku vašeho zákazníka, partnera apod.,
• jak nás ovlivňuje podvědomí,
• nácviky "ladění" komunikace.Poznámka
Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.