
Metodika ITIL pomáhá IT manažerům efektivně budovat, rozvíjet a optimalizovat uživatelsky přívětivé IT, a to jak pro dodavatele, tak i pro klienty IT služeb.
Kurz ITIL® 4 Foundation popisuje klíčové pojmy, procesy, funkce a role životního cyklu služby ITIL. Tento kurz se skládá z přednášek a praktických úkolů a připravuje účastníky na certifikační zkoušku ITIL® 4 Foundation.
ITIL je „metoda“ původně vytvořená britskou vládou, která obsahuje užitečné praktiky pro IT útvary a organizace. Pokrývá mnoho oblastí, například jak řešit incidenty, jak zacházet se smlouvami SLA, jak nastavit Service Desk a mnoho dalších. Tyto oblasti jsou také známy pod názvem IT Service Management, ITIL je proto známý jako rámec pro IT Service Management. ITIL pokrývá mnoho praktik, které se v IT praxi prokázaly jako velmi úspěšné, a tím se stal populární po celém světě.
ITIL vám říká, že vaše IT je systém, jehož cílem je podpořit váš byznys bez ohledu na to, o jaké odvětví se jedná (výroba, státní správa atd). Tento systém se nazývá Service Value System. Primárním cílem SVS je zajistit, aby IT bylo pro svou firmu a zákazníky opravdu cenné, tzn. umožňuje podniku dobře, bezpečně, efektivně a úspěšně fungovat, ať už pro ně úspěch znamená cokoli.
Akreditované školení ITIL® 4 Foundation (včetně certifikačních zkoušky) zajišťuje KEY Trainings (ATO). ITIL® je registrovaná ochranná známka společnosti AXELOS Limited používaná s jejím svolením. Všechna práva vyhrazena.