INTERNÍ KOMUNIKACE a jak sdělovat krizové informace, aby to napáchalo co nejméně škody

Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde
  • Lektor

  • Popis
    Mgr. Natálie LORENCOVÁ
  • Místo konání

  • Region:
    Praha
  • Adresa:
    120 00 Praha 2
  • Termín

  • Doba trvání:
    1 den
  • Počet vyučovaných hodin:
    8
Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde

Popis kurzu INTERNÍ KOMUNIKACE a jak sdělovat krizové informace, aby to napáchalo co nejméně škody

Určeno pro pracovníky PR oddělení, management, soukromou i státní sféru. Pro zaměstnance zodpovědné za interní komunikaci, manažery a majitele menších či větších podniků. Pro pracovníky komunikace a vedení v institucích státní správy a samosprávy.

Obsah:
* Co je interní komunikace, proč se zaměstnanci aktivně komunikovat?
* Strategie interní komunikace: její nastavení, cílové skupiny a jak je zaujmout, soulad interní komunikace s vizí firmy a firemní kulturou, měření interní komunikace
* Nástroje interní komunikace: jak optimálně nastavit komunikační mix, využití tradičních vs. online nástrojů, interní periodika, akce a kampaně
* Vnitropodnikový časopis: tiskem nebo elektronicky – výhody a nevýhody, grafika a layout časopisu, umístění obsahu na stránce, jak poskládat informace a sestavit rubriky, praktické tipy pro psaní čtivého článku, návaznost časopisu na další aktivity, jak se domluvit s grafikem a s tiskárnou, periodicita, distribuce
* Online média interní komunikace: intranet, newslettery a hromadná korespondence, návaznost, efektivita, jak vytvořit efektivní intranet, newsletter a hromadný mail krok za krokem, prvky sociálních médií v interní komunikaci
* Krizová interní komunikace: pravidla „one voice“ komunikace, co je krize v interní komunikaci, proč v době krize se zaměstnanci aktivně komunikovat, krizový tým a pravidla komunikace, jaké nástroje komunikace v době krize využít, jak a v jaké časové posloupnosti dochází ke sdělování klíčových informací o korporaci od jejího vedení směrem k zaměstnancům, synergie v komunikaci interního PR oddělení a oddělení HR, sjednocení interního a externího sdělení
* Případová studie
Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde

Kontaktovat firmu - STUDIO W

Váš email:
Váš dotaz:
Kontrola proti spamu. Kolik je sedm a tři ? Součet zapište číslicemi.

Dodavatel veřejného kurzu

STUDIO W

Prosíme zmiňte EduCity
při kontaktování dodavatele

Adresa

Na Hřebenkách 2288/72, 150 00 Praha 5

Kontakty


*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.