GRAFICKÝ DESIGN a vizuální komunikace ve firemní praxi pro laiky

  • Lektor

  • Popis

    ak. mal. Ditta Jiřičková - aktivní grafik, pedagog na VŠ

  • Místo konání

  • Region:
    Praha
  • Adresa:
    Školící centrum agentury AHA, metro C - Vyšehrad, Praha 4, bezbariérový vstup
  • Termín

  • Od – do:

    22. + 27. 2. 2007   9,00 - 17,00 hod.

  • Doba trvání:
    více než 5 dní
  • Cena *

  • Cena:
    5 030 Kč
  • Popis ceny:

Popis kurzu GRAFICKÝ DESIGN a vizuální komunikace ve firemní praxi pro laiky

Určeno zadavatelům grafických prací, výkonným firemním manažerům, majitelům firem a koordinátorům zodpovědným za vytvoření firemní grafiky. Seminář pro jednotlivé učastníky s prostorem pro jejich vlastní projekty a reflexe z praxe

Cíl

  • Orientace v oblasti firemního stylu a v jeho segmentech (logotyp, písmo a text, barevnost, doplňujici výtvarné prvky, tiskoviny atd.)
  • Schopnost formulování obsahové stránky firemní identity, hledání adekvátních výtvarných výrazových prostředků
  • Znalost struktury a možností grafického manuálu, minimální i maximální rozsah
  • Posílení schopnosti komunikace s kreativními a realizačními partnery
  • Znalost technologických podmínek v digitálním prostředí; praktické budování a udržování firemní identity
  • Osobní rozvoj znalosti problematiky na rovině obsahové, formální, funkční a estetické
  • Schopnost vnímání racionality, emocionality, modernosti a nadčasovosti jako nezbytných hodnotových kritérií pro realizaci výtvarného díla
  • Schopnost abstrahování na rovině pojmů, jevů, zpřítomněných vizuálními znaky
  • Schopnost důvěřovat vlastní intuici, rozumu a vědomostem
  • Orientace v oblasti firemního stylu a jeho segmentech (logotyp, písmo a text, barevnost, doplňující

OBSAH

  • Sledováníí znakových systémů a jejich emocionální a racionální dopad, ve formě vizuální grafické zkratky, na vnímání jednotlivce. Co je společné, co je individální, co přijmeme, co odmítneme a proč
  • Opačný proces – slovně definované zadání a hledání jeho výtvarného symbolu, možnost individuální a týmová reflexe
  • Případové studie:
    - sledování procesu výběrového řízení na nový logotyp Prahy, digitální projekce návrhů tří posledních kol a jejich vyhodnocení
    - soutěž o logotyp ČR – poslední kolo a jeho vyhodnocení
  • Ukázky z firemních stylů obchodních i neziskových společností, tiskoviny, web
  • Kapitoly grafického manuálu – obsahová a výtvarná složka, organizace práce
  • Průběžné kladení otázek typu – „Líbí – nelíbí a proč?“ a hledání odpovědí
  • Workshop - vlastní realizace vizuálního konceptu účastníků
  • Hodnocení a diskuse nad „úkoly“ posluchačů z 1. dne semináře

Metody

  • využití možnosti reflexe v kolektivu
  • komentované promítání
  • hledání významů - interaktivní diskuse
  • simulace realizace výtvarných znaků na pozadí slovního konceptu
  • nejsou vyžadovány odborné znalosti, ale schopnost zaujmout názor a vyjádřit své hodnocení

Účastníci kurzů nemusejí mít odborné znalosti, pouze zájem a ochotu vyjádřit svůj názor

Forma
2 denní kurz -16 vyuč. hodin

Lektor
Ditta Jiřičková, ak.mal.
vzdělání – VŠUP Praha, obor grafický design a vizuální komunikace

místo konání - Školící centrum agentury AHA , Praha 4,  metro C - Vyšehrad

Příloha doplňující kurz GRAFICKÝ DESIGN a vizuální komunikace ve firemní praxi pro laiky

Příloha kurzu
Objednat účast na kurzu - GRAFICKÝ DESIGN a vizuální komunikace ve firemní praxi pro laiky
Máte-li dotaz kontaktujte dodavatele kurzu.
Jméno:
Společnost:
Pozice ve firmě:
Text:
Počet účastníků (číslo):
E-mail:
Telefon:
Ulice:
Město:
IČ:
PSČ:
DIČ:
Kontrola proti spamu. Kolik je deset a jedna ? Součet zapište číslicemi.

Vyplněním formuláře poskytuji správci webu společnosti IVITERA a.s., Kafkova 16, 160 00 Praha, souhlas se zpracováním svých osobních údajů v nezbytném rozsahu za účelem zaslání vyžádané informace o nabídce vzdělávacích akcí společností IVITERA a.s. a pro zpřístupnění těchto údajů k zaslání vyžádané informace vhodným vzdělávacím společnostem. To vše v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

Souhlas poskytuji dobrovolně na dobu neurčitou. Zároveň prohlašuji, že mnou uvedené údaje jsou pravdivé. Souhlas může být kdykoli odvolán.

Správce prohlašuje, že bude zpracovávat údaje v souladu s platnou právní úpravou a pouze k účelům, ke kterým mu byl poskytnut souhlas.

Odesláním formuláře souhlasím s obchodními podmínkami

*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.