Google Analytics II (pro pokročilé)

Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde
  • Lektor

  • Popis

    Zdeněk Hejnák

    Lektor

    ZdeněkZdeněk zaštiťuje v Dobrém webu webovou analytiku. Jeho hlavním úkolem je předat vám data v takové podobě, abyste vždy věděli, jak je správně použít ke zvýšení efektivity a úspěšnosti vašeho byznysu. Při své práci čerpá především ze zkušeností s výkonovým marketingem pro e-shopy a z rozsáhlých online kampaní nejen korporátních klientů.

  • Místo konání

  • Region:
    Praha
  • Adresa:
    Praha 6, Milady Horákové 116/109
  • Termín

  • Doba trvání:
    1 den
Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde

Popis kurzu Google Analytics II (pro pokročilé)

Co se na školení naučíte

Používáte již Google Analytics delší dobu, ale nestíháte vstřebávat nové funkce, které se v nástroji objevily? 

  • Dozvíte se, které z nových funkcí v Google Analytics vám budou užitečné.
  • Zlepšíte se ve vyhodnocování kampaní díky používání reportu Cest s více kanály (Multichannel funnels).
  • Dozvíte se, jak návštěvníci vašeho webu utíkají z objednávacího procesu a kdy byste měli reagovat.
  • Nebudete opakovat časté chyby při vyhodnocování dat o návštěvnosti.
  • Zjistíte, k čemu slouží Google Tag Manager a co znamená Universal Analytics.

Vše si prakticky vyzkoušíte na reálných příkladech.

Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti

Školení doporučujeme zejména pro: marketingové specialisty, manažery internetových projektů, správce PPC, webdesignéry.

Potřebné znalosti odpovídají úrovni účastníka školení Google Analytics I, zejména by měl: 

  • Vědět o cílích svého webu a jejich měření v Google Analytics. 
  • Vědět, co znamenají a jak se používají pokročilé segmenty. 
  • Používat značení kampaní pomocí UTM parametrů.

Více informací:

Bližší informace o školení Google Analytics II.

Školení konzultační agentury Dobrý web

Školení vhodná pro marketingové pracovníky, obchodníky, manažery, grafiky, kodéry, prográmátory, analytiky, informační architekty. Školí se optimalizace pro vyhledávače (SEO), správa PPC kampaní, použitelnost a přístupnost webu, vyhodnocování statistik návštěvnosti, internetový marketing pro e-shopy, marketing v sociálních sítí a další.

Celou nabídku najdete na stránkách školení Dobrého webu >>

Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde

Kontaktovat firmu - Dobrý web

Váš email:
Váš dotaz:
Kontrola proti spamu. Kolik je šest a pět ? Součet zapište číslicemi.

Dodavatel veřejného kurzu

Dobrý web

Prosíme zmiňte EduCity
při kontaktování dodavatele

Adresa

Milady Horákové 116/109, 160 00 Praha 6

Kontakty


*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.