Churn – aneb získejte odcházejícího zákazníka zpět!

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity (předchozí).
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde
  • Akce

  • Typ akce:
    kurz
  • Vedeno v jazyce:
    česky
  • ID akce:
    3878253
  • Místo konání

  • Region:
    Praha
  • Adresa:
  • Termín

  • Doba trvání:
    2 dny
Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde

Popis kurzu Churn – aneb získejte odcházejícího zákazníka zpět!

Cílová skupinaTréninkový program je určen pro pracovníky v jejichž náplni práce je komunikace s klienty osobně a po telefonu a zároveň mají možnost ovlivnit odcházejícího zákazníka a získat ho zpět.CílCílem programu je naučit pracovníky minimalizovat rušení a vypovídání smluv ze strany zákazníků. Účastníci se naučí navázat na dobré aspekty dřívější spolupráce, získat důvěru, dát zákazníkovi pocit důležitosti, odstranit stávající bariéry a přesvědčit zákazníka o další spolupráci. Postup zvládání této situace bude důkladně procvičen. Účastníci si odnesou kromě potřebných dovedností i podrobnou „kuchařku“ jak strukturovaně postupovat, jak formulovat argumenty a zvládat námitky.Náš přístupIndividuální pozornost jednotlivým účastníkům, skupiny maximálně o 12 lidech, průměrně 8 účastníkůInteraktivní tréninkové metodyNácvik modelových situací pomocí hraní rolí a videotechnikyPrakticky zaměřený programObsahJak předejít odchodu zákazníka ke konkurenci?Kdy kontaktovat a jakým způsobem odcházejícího zákazníka?Jak se připravit na obtížnou prodejní situaci?Fáze obtížného jednáníJak navázat vztah se zákazníkem, který bude v emoci?Jakým způsobem zjistit důvody rozhodnutí odejít?Jak pracovat s motivátory „k opětovné koupi“?Jak navrhnout efektivní řešení a získat pro ně zákazníka?Jak se vypořádat s obviněními a námitkami?S jakými typy zákazníků se setkáme?Jaká je předpokládaná úspěšnost?Co říci zákazníkovi, kterého se nám přesvědčit nepodaří?Volba výrazových prostředkůMísto konáníPraha, místo konání bude upřesněno v pozvánce pro účastníky CenaÚčastnický poplatek na jednoho účastníka činí 7 900 Kč bez DPH za dvoudenní program.Investice zahrnuje:Zajištění školících prostor a technického vybaveníŠkolící materiályObčerstvení v průběhu tréninkuOběd pro účastníky“POSITIVE” osvědčeníDárek POSITIVEVyhodnocení programu
Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde