Cíle kurzu
Prakticky si vyzkoušíte použití angličtiny v ústním i písemném projevu při řešení každodenních situací, zdokonalíte si komunikační dovednosti a písemný projev v angličtině.Určeno pro
Určeno asistentkám / recepčním se středně pokročilou znalostí angličtiny, které často využívají angličtinu jako pracovní jazyk.
Vzhledem k tomu, že workhshop bude probíhat v angličtině, doporučuje se alespoň středně pokročilá znalost AJ.Obsah kurzu
1. Specifika obchodní angličtiny.
2. Rozšíření komunikačních dovedností, nácviky praktického využití obchodní angličtiny v konkrétních situacích.
3. Telefonování v angličtině – jak zvládnout nepříjemné a obtížné situace, rozvoj dovedností poslechu s porozuměním, praktické nácviky.
4. Obchodní korespondence, maily – zásady psaní různých druhů písemné komunikace v angličtině, praktické nácviky.
Bonus:
• jak efektivně zvládat různé úkoly: multitasking, time management – rady a tipy od zkušené asistentky,
• asistentka a specifika její práce: menší společnost/korporace, práce ve vícejazyčném a multikulturním prostředí.Poznámka
Vzhledem k tomu, že workhshop bude probíhat v angličtině, doporučuje se alespoň středně pokročilá znalost AJ.