Značka má rozhodující vliv u výrobků, které jsou jen málo odlišné. Zároveň však může být vstupní branou rostoucích firem mezi velké hráče. Správné budování značky a pověsti firmy může být rozhodujícím faktorem při rozhodování zákazníka o koupi. Budování značky a jejího povědomí však může být pro mnoho marketérů a majitelů firem vnímáno jako věc, která nenese okamžité zisky. Opak může být pravdou a průběžné budování firemní image nemusí být záležitostí statisíců a zároveň může podpořit další prodejní aktivity.
Z kurzu si odnesete, jak přistupovat k vlastní značce a budete vědět, jaké kroky učinit, abyste tuto reputaci budovali dle svých představ.
Kurz je určený pro ty, kteří chtějí vytvořit značku, která bude unikátní a synonymem pro … (kvalitu, rychlost, spolehlivost, doplňte dle svého uvážení).
- Značka
- Značka
- Tvorba správného image
- Podpora prodeje
- Rozpočet