Analýza potřeb zákazníka

Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde
  • Místo konání

  • Region:
    Praha
  • Adresa:
Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde

Popis kurzu Analýza potřeb zákazníka

Cíle kurzu

Nalézt a ověřit možnosti spolupráce na ICT projektech.

Obsah kurzu

+ Identifikování byznys přínosů ICT řešení pro jednotlivé rozhodovatele+ Vytvoření plánu pro získávání důležitých informací+ Použití kvalitních otázekpro dosahování dohody+ Dobře zahájit ICT projekt u klienta tak, aby byl pod vaší kontrolou

Předpoklady

Žádné, kurz je součástí modulu Prodej ICT řešení.**Určeno pro:** Obchodní a pre-sale konzultanty, account manažery.**Způsob vedení kurzu:** lektor využije dosavadní zkušenosti z praxe účastníků, doplní vlastními bohatými zkušenostmi a pomůže sestavit účastníkům reálně funkční nástroje pro otevření ICT projektů.

Studijní materiály

Účastníci dostanou vytištěné materiály ke školení.
Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde

Kontaktovat firmu - ALEF NULA, a.s.

Váš email:
Váš dotaz:
Kontrola proti spamu. Kolik je jedna a deset ? Součet zapište číslicemi.

Dodavatel veřejného kurzu

ALEF NULA, a.s.

Prosíme zmiňte EduCity
při kontaktování dodavatele

Adresa

Pernerova 691/42, 186 00 Praha 8

Kontakty


*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.