lektorka, mentorka, ředitelka AM Solvo,s.r.o a Petrklíč - zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků, z.s
Nejprve působila jako učitelka, později jako lektorka a mentorka pedagogických kompetencí. Zaměřuje se na oblast měkkých dovedností, především komunikaci, vedení lidí, řešení konfliktů. Je zapsaným mediátorem u MS ČR, působí jako zástupce autorizované osoby pro profesní kvalifikace z oblasti výchovy, vzdělávání a personalistiky.
lektorka DVPP se zaměřením na předškolní pedagogiku
členka a předsedkyně zkušební komise pro profese Chůva pro děti do zahájení povinné školní docházky a Chůva pro dětské koutky. Kvalifikace: SZŠ Brno obor zdravotní sestra UP PdF Olomouc obor pedagogika předškolního věku + speciální pedagogika + učitelství pedagogiky na SŠ.Ve školství pracuje od roku 1996 v oblasti předškolní pedagogiky, speciální pedagogiky a učitelství na střední škole. V roce 2008 byla jmenována ředitelkou MŠ Řícmanice a pracuje ve funkci dodnes.
lektorka v oblasti první pomoci a péče o dítě v době nemoci
V r. 2000 ukončila VOŠ zdravotnickou J. Podsedníka v Brně jako Diplomovaná všeobecná zdravotní sestra. Praxi absolvovala na Septické chirurgii v Brně Bohunicích, Zeleném domě pohody Hodonín - mentálně retardovaná mládež, ambulanci Dr. Hamadové Břeclav - estetická dermatologie a nyní pracuje na lůžkovém oddělení Ortopedie-traumatologie břeclavské nemocnice.Neustále se vzdělává a věnuje se novým poznatkům: má za sebou kosmetický kurz, reflexologie nohy i ruky Ing. Černý + Patakyovi, kurz Dornova metoda, Breussova masáž, Thai king massage - Itálie, reiky. Ráda pracuje s lidmi. Výukou první pomoci se zabývala už při studiu, kdy pod patronací Červeného kříže spolupořádala zážitkové kurzy.
Akreditovaný 160 hodinový kurz. Zahrnuje teorii, ale i praxi v našich smluvních zařízeních. Je vhodný pro toho, kdo potřebuje doplnit jak teorii, tak praxi.
Obsah kurzu:
- dodržování zásad bezpečnosti a prevence úrazů
- poskytování první pomoci dítěti/ dětem
- péče o běžně nemocné dítě v domácím ošetřování
- vedení dítěte k hygienickým návykům
- uplatňování zásad správného životního stylu podle věku dítěte
- uplatňování metod a forem pedagogické práce s ohledem na věk dítěte/ dětí
- řešení nepříznivých výchovných situací z pedagogicko - psychologického hlediska
- uplatňování znalostí vývojových etap dítěte v socializaci dítěte v praxi
- dodržování etických principů při práci chůvy a vedení dítěte k morálním hodnotám
- orientace v pracovněprávních vztazích uplatnitelných v profesním životě chůvy
- provozní a hygienická pravidla při práci s dětmi v zařízení či domácnosti dítěte