Popis kurzu
Školení je zaměřené na pokročilé vyhodnocení návštěvnosti a reklamních kampaní pomocí nástrojů Google Analytics. Školení je určené pro mírně pokročilé uživatele, kteří chtějí prohloubit své znalosti a využívat nástroj Google Analytics naplno. Posluchači se naučí správně nastavit měřící účty, filtry a cíle. Naučí se pracovat s výběry dat, pokročilými segmenty uživatelů nebo nastavení a sledování událostí na webu. Díky školení Google Analytics pokročilý dokážete lépe a přesněji zanalyzovat chování návštěvníků vašich stránek a porozumíte nejčastějším příčinám nežádoucího chování.Cíle kurzu
Nastavení
Přehledy
Analýza webových stránek
Pokročilé nástroje
Zlepšení webu na základě vyhodnocení výsledků statistikObsah kurzu
- Nastavení
- Rozdělení účet, služba a výběr dat
- Nastavení filtrů
- Propojení účtů
- Poznámky, vlastní upozornění
- Naplánované emaily a přehledy
- Atribuční modely
- Přehledy
- Cílové publikum
- Průzkumník uživatelů
- Demografické údaje
- Geografické údaje
- Akvizice
- Zdroje a médium
- Návštěvnost ze sociálních sítí
- Organická návštěvnost, klíčová slova
- Návštěvnost z placených kampaní
- Chování uživatelů na webu
- Analýza webových stránek
- Nastavení událostí, jejich význam a měření
- Nastavení cílů
- Konverze a konverzní poměr
- Konverzní trasy
- Měření elektronického obchodu
- Pokročilé nástroje
- Segmentace publika
- Nastavení sekundárních dimenzí
- Rozšířené filtrování statistik
- Zlepšení webu na základě vyhodnocení výsledků statistik
- příklady doporučených úprav webu na základě výsledků statistiky
- odhalení slabých míst webu
Návaznosti
Google Data Studio