JUDr. Pavel MATOUŠEK, P-P-MAT, s.r.o., celní jednatelství
s ohledem na epidemiologickou situaci proběhne akce webinářovou formou
NOVÝ celní sazebník EU pro rok 2021
TARIC
Souvztažnost Harmonizovaného systému a Kombinované nomenklatury EU
Skladba nomenklatur KN EU
Všeobecná interpretační pravidla pro zařazování zboží
Problematika zařazování zboží – metodika
Vysvětlivky k Harmonizovanému systému a Kombinované nomenklatuře EU
Závazná informace o sazebním zařazení zboží
Nezávazné zařazení zboží – služba celních orgánů pro veřejnost
Databáze EZISZ
Povinné zařazení určitých druhů zboží do KN EU dle předpisů EU – Prováděcí
nařízení komise EU
Důsledky nesprávného zařazení zboží, porušení celních předpisů, sankce,
možná nesprávnost v DPH.
Komora auditorů České republiky a organizátor tohoto semináře NOVATIS s.r.o. mají uzavřené Memorandum o spolupráci v oblasti vzdělávání statutárních auditorů.
Tudíž členové Komory auditorů ČR mohou v souladu s vnitřními předpisy Komory auditorů mít tento či jakýkoli jiný seminář uznán pro potřebyjejich kontinuálního profesního vzdělávání. Pokud se budete prosím hlásit na naše vzdělávací akce a seminář budete mít pro potřeby kontinuálního vzdělávání u KA ČR, tak nám tuto informaci napište do přihlašovacího formuláře přes tyto www a to do kolonky "další účastníci". Postačí napsat např. poznámku
"pro kontinuální vzdělávání na KA ČR". Děkujeme. Toto platí i pro ostatní semináře pořádané NOVATIS s.r.o.
Přednáší: JUDr. Pavel MATOUŠEK, P-P-MAT, s.r.o., celní jednatelství
Termín: 12. ledna 2021 / úterý/ od 8.30 hod. ( 8.00 prezence)
Místo: online
Cena: 2000,-Kč / vč. DPH /
Účastnický poplatek se nevrací. Nebudete-li se moci webináře zúčastnit, pošlete náhradníka.
Pokud se na seminář přihlásí 2 a více účastníků z jedné organizace či firmy, bude základní účastnický poplatek snížen o 200,-Kč za každého posluchače. Členové SVAZU ÚČETNÍCH mají nárok na slevu 100 Kč.
Cena zahrnuje účastnický poplatek, kávu nebo čaj, minerálku, bagetu nebo chlebíček,
zákusek, materiály lektora.
V případě, že vzdělávací akce probíhá ve webinářové podobě, tak žádné občerstvení neposkytujeme. Co se týče podkladových materiálů pro účastníky, tak ty u webinářů posíláme mailem /tj. lektorem poskytnuté podklady pro účastníky/. U webinářů je jedinou akceptovatelnou platební podmínkou úhrada převodem. Nehraďte prosím zálohově, tj. před webinářem. Vyčkejte na zaslanou fakturu mailem bezprostředně po proběhnutí webináře. Na základě této faktury bude provedena úhrada účastnického poplatku.
Kontaktní údaje na organizátora semináře:
NOVATIS s.r.o., Masarykovo náměstí 1484, 530 02 Pardubice
IČ: 27509974 DIČ: CZ27509974
Mail: seminare.ekonomika@seznam.cz
Telefon: +420722546496, +420727855400
Bankovní spojení: 181925693/0600 MONETA MONEY Bank a.s.