Zvýšení ziskovosti firmy ve stavebnictví

Popis kurzu na míru Zvýšení ziskovosti firmy ve stavebnictví

POUŽITÁ METODA WORKSHOPU:

  • Týmová práce managementu společnosti a zkušeného výkonného manažera a školitele na řešení problémů a využití příležitostí firmy.

  • Kombinace semináře, koučování, poradenské činnosti a projektového řízení.

 

CÍL WORKSHOPU:

  • Společnými silami managementu společnosti a zkušeného interim (změnového a krizového) manažera
    odhalit příčiny a stanovit postupy pro zvýšení ziskovosti a konkurenceschopnosti firmy.

 

WORKSHOP JE URČEN:

  • Pro střední a vyšší management stavebních společností všech velikostí

 

OBSAH:

 

  1. fáze – Analýza

    • Rychlá procesní analýza firmy, případně rychlá prohlídka provozu firmy

    • Zjištění rozsahu a dostupnosti controllingových dat

    • Analýza současného stavu společnosti

    • Analýza tržní situace

  2.  

  3. fáze - Workshop

    • Zjištění ziskovosti jednotlivých výrobků, resp. výrobkových skupin

    • Zjištění ziskovosti zákazníků, resp. zákaznických segmentů

    • Stanovení potenciálu možností extenzivního rozvoje firmy

      • Trh - výrobky, zákazníci, konkurence, ceny, příležitosti, ohrožení, pozice firmy na trhu

      • Mise a vize firmy

      • Klíčové způsobilosti a konkurenční výhoda - SWOT analýza

      • Strategie ovládnutí trhu

    • Stanovení potenciálu možností pro intenzifikaci využití vnitřních zdrojů firmy

      • Optimalizace zdrojů (poslání managementu, využití pracovníků, přiměřenost výrobních prostředků,
        potřeba finančních zdrojů, benchmarking,…)

      • Snižování ztrát v oblasti vrcholového řízení (strategie a obchodní plánování, predikce prodejů, konstrukce výrobků, cykly PDCA a SDCA, controlling, neziskové výrobky (metody Full Costing a Direct Costing),…)

      • Opatření v nákupu (cenová jednání, platební a dodací podmínky, optimální velikost dodávky, obrátka zásob, pojistná zásoba,…)

      • Opatření ve výrobě (zvyšování produktivity práce (produktivní, ztrátové a přípravné časy,…), snižování výrobních ztrát (vnější, vnitřní a skrytá zmetkovitost,…)

    • Stanovení cílů úspor a zvýšení produktivity a dalšího postupu pro jejich dosažení

    • Stanovení rozvojových (marketingových) cílů a potřebného postupu pro jejich dosažení

 

CO VÁM WORKSHOP PŘINESE:

V průběhu workshopu získáte komplexní systém užitečných, v praxi ověřených a vlastními silami aplikovatelných metod, technik a postupů vedoucích ke snížení nákladů firmy a k rozvoji objemu prodejů a dosahované marže firmy, a tyto si sami vyzkoušíte při řešení konkrétních problémů vaší firmy.

Současně získáte i návod pro další samostatný postup při zvyšování rentability firmy.

 

DÉLKA: 3 dny (v redukovaném rozsahu 2 dny)

 

PROJEKT MANAGER: Ing. Oto Maršálek, CSc., MBA
Interim manažer se zkušenostmi s výkonným řízením firem v oblastech zvyšování produktivity, snižování ztrát a nákladů a rozvoje obchodní činnosti

Jedná se o firemní workshop připravovaný na míru konkrétním zákazníkům

Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
Jméno
Společnost
Pozice ve firmě
E-mail
Telefon
Text
Kontrola proti spamu. Kolik je sedm a sedm ? Součet zapište číslicemi.
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.