Zvýšení prodeje a zlepšení distribuce

Popis kurzu na míru Zvýšení prodeje a zlepšení distribuce

Cíl: Lépe poznat ty faktory, které se spolupodílejí na udržení a zvyšování objemů prodeje u zákazníků. Dozvíte se, jak nejlépe získat jedinečné ukazatele o výkonnosti prodejců, týmu i oblastí. Odhalíte skryté rezervy v práci prodejců, řízení prodejního týmu a zhodnotíte stávající situaci.

Obsah:
Strategie prodeje - marketing služeb a výrobků, nákupní procesy a nákupní komunikace klasifikace klíčových zákazníků
Řízení vztahů s klíčovými zákazníky - management vztahů s klíčovými zákazníky,péče o tyto zákazníky, prezentace a komerční vyjednávání, poprodejní péče
Péče o zákazníky - strategie orientovaná na zákazníka, očekávání zákazníka, jednání s různými typy zákazníků, udržení klientské základny
Osobní komunikace se zákazníkem - strategie budování vztahů, navazování vztahů, vytváření společných dohod
Reklamace v jednání se zákazníkem - zvládání vlastních emocí, zvládání emocí zákazníka, přijímání kritiky, osnova a vyřizování reklamací, modelové situace
Prodejní audit - jak zvýšit portfolio zákazníků, tvorba vlastní prodejní strategie, mapování prodeje, analýza prodejní sítě, zhodnocení příčin neúspěchů
Osobní management a time management pro obchodníky - principy Time managementu, analýza současné situace, scénáře a plánování cílů, principy koncentrace a proaktivity, organizace a efektivita práce, práce se stresem
MBO technika - řízení pomocí cílů (nácvik a aplikace v praxi)
Vedení prodejního týmu - leadership, hodnocení prodejců, kontrola, koučování prodejců, motivace

Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
Jméno
Společnost
Pozice ve firmě
E-mail
Telefon
Text
Kontrola proti spamu. Kolik je jedna a jedna ? Součet zapište číslicemi.
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.