VYHLEDÁVÁNÍ ZÁKAZNÍKŮ

Popis kurzu na míru VYHLEDÁVÁNÍ ZÁKAZNÍKŮ

Cíle

  • zpracovat standardní postupy vyhledávání zákazníků
  • zpracovat nebo upravit kartu zákazníka
  • identifikovat segmenty trhu a charakterizovat klíčová očekávání zákazníků z jednotlivých segmentů (výsledky práce podchytit písemně)

 

Workshop je určen pro

prodejce, obchodní zástupce a vedoucí pracovních oddělení.

 

Obsah

Vyhledávání zákazníků

Průzkum

Skupinová práce

Segmentace trhu

Skupinová práce

 

Charakteristika a forma

  • rozsah workshopu je 1 den
  • pracovní metody: krátké přednášky, moderované diskuze a práce ve skupinách

 

Přínosy

  • workshop motivuje obchodní zástupce k systematické práci s databází zákazníků a k vyhledávání potenciálních zákazníků
  • obchodní zástupci si vytvoří nebo upraví kartu zákazníka, čímž se vytvářejí předpoklady pro jejich identifikaci s průběžným doplňováním této karty
  • písemně podchycené postupy vyhledávání nových zákazníků a získávání informací o nich ulehčují zaškolování nových obchodních zástupců



Podrobnější informace o obsahu a metodice workshopu je možné vyžádat odesláním požadavku na FBE kliknutím ZDE

Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
Jméno
Společnost
Pozice ve firmě
E-mail
Telefon
Text
Kontrola proti spamu. Kolik je osm a tři ? Součet zapište číslicemi.
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.