Telefonní vychytávky pro pracovníky call center

Popis kurzu na míru Telefonní vychytávky pro pracovníky call center

Kurz lze realizovat prezenční či online formou.

 

  • Přirozenost při kladení otázek a zjišťování informací. Nepříjemný výslech vs. příjemný dialog
  • Jak nepůsobit jako robot s připravenými a nacvičenými frázemi. 
  • Jak dát najevo naslouchání a zájem a projevit empatii a přitom příliš neprodlužovat telefonát. Práce s emocemi zákazníka
  • Slovo jako zbraň. Jsou slova a fráze, díky kterým působím více sebevědomě, jistě, přesvědčivě a naopak. Je dobré je znát a umět s nimi správně pracovat
  • Kreativní argumentace na námitky. Jak má vypadat námitkovník, jako účinná pomůcka k argumentaci.
  • Kdy netlačit a kdy zatlačit aneb jak číst signály zákazníka. 
  • Call script je mrtev, ať žije promyšlená struktura!

 

 

Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
Jméno
Společnost
Pozice ve firmě
E-mail
Telefon
Text
Kontrola proti spamu. Kolik je čtyři a dvě ? Součet zapište číslicemi.
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.